BadaniaMediaTVP

TVP Info liderem niedzieli

W niedzielę, 12 lipca wg NAM aż 4,6 mln widzów obejrzało w Telewizji Polskiej moment ogłoszenia pierwszych sondażowych wyników wyborów. Tego dnia TVP Info zanotowało najwyższe udziały w rynku. Jedynka była stacją pierwszego wyboru w piątek i sobotę.

 

W dniu wyborów udziały TVP Info wyniosły 7,8% i były najwyższe wśród wszystkich stacji telewizyjnych. „Wybory Prezydenckie 2020 Wieczór Wyborczy” w TVP Info obejrzało 1,5 mln widzów, co zapewniło antenie udziały na poziomie 13,9%. Natomiast w Jedynce wieczór wyborczy obejrzało średnio 2,2 mln osób, przy udziałach 14,1% i był to najliczniej oglądany program weekendu.

Jedynka była także anteną pierwszego wyboru w pozostałe dni weekendu uzyskując w piątek udziały na poziomie 10,2%, a w sobotę 8,1%. Wśród najpopularniejszych programów weekendu znalazło się również niedzielne wydanie „Wiadomości” z widownią ponad 2 mln widzów i udziałami 16,8% oraz  serial „La Bandida”, który w piątek obejrzało prawie 2 mln widzów przy udziałach 16,7%.

W niedzielę, 12 lipca 0,64% udziały odnotowała TVP Kultura. To najlepszy wynik kanału od stycznia 2020 r. Również najwyższe udziały w ramówce letniej uzyskała TVP Polonia. W piątek, 10 lipca udziały anteny wyniosły 0,43%. Największą widownię na obu antenach zgromadziła polska komedia „CK Dezerterzy”, którą w TVP Kultura obejrzało ponad 209 tys. widzów (udziały 2,3%), a w TVP Polonia 118 tys. (udziały 1,1%).

NAM – Nielsen Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *