BadaniaTVP

TVP liderem weekendu

1,6 mln (udz. 18,3%) widzów obejrzało sobotni konkurs indywidualny podczas Letniego Grand Prix w Skokach Narciarskich w Wiśle. Piątkowy konkurs drużynowy także cieszył się popularnością gromadząc niemal 1,3 mln widzów (udz. 15,7%). Oba wydarzenia sportowe zapewniły Jedynce pozycję lidera pasma.
 
Bezkonkurencyjne podczas weekendu wśród stacji informacyjnych było TVP INFO, a program „Studio Polska” w sobotę osiągnął rekordową widownię. Nie zawiedli również widzowie Dwójki – sobotnią relację z XXI Międzynarodowego Festiwalu Kultury i Piosenki Romów w Ciechocinku obejrzało średnio ponad 2 mln widzów zapewniając Antenie najwyższą pozycję w paśmie.
Polska reprezentacja skoczków narciarskich w składzie: Piotr Żyła, Kamil Stoch, Dawid Kubacki i Maciej Kot zwyciężyła w piątek w konkursie drużynowym podczas turnieju na igielicie. Transmisję z Wisły w TVP1 oglądało niemal 1,3 mln kibiców. Jeszcze większą popularnością cieszył się sobotni konkurs indywidualny, który wygrał Dawid Kubacki. Zawody zebrały przed telewizorami ponad 1,5 mln widownię – dwukrotnie więcej niż konkurs przed rokiem.
Podczas weekendu, oprócz sportowych emocji, widzowie postawili także na informacje. W sobotę najlepiej oglądanymi programami informacyjnymi były „Wiadomości” – 2,1 mln widzów, (udz. 19%) i „Teleexpress” – 1,8 mln (udz. 24,6%). Niedzielne „Wiadomości” obejrzało 2,4 mln widzów, a pod względem udziałów liderem był „Teleexpress” (21,5%).
TVP INFO było najchętniej wybieraną stacją informacyjną w weekend. Średnia widownia Anteny w sobotę wyniosła niemal 285 tys. widzów (udz. 5%). Program „Studio Polska” o godz. 21.50 obejrzało średnio 699 tys. osób (udz. 6,1%). To najlepszy wynik oglądalności programu w tym roku. Także w niedzielę widzowie najczęściej wybierali TVP INFO, którego średnia widownia wyniosła 334 tys. (udz. 5,2%).
Miłośnicy kultury romskiej w sobotę obejrzeli trzyczęściowy koncert prowadzony przez Annę Popek i Dzianiego Szmidta. XXI Festiwal Kultury i Piosenki Romów w Ciechocinku, transmitowany w TVP2, obejrzało średnio dwa miliony widzów (udz. 17%).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *