BadaniaMediaTVP

TVP liderem weekendu

Transmitowany w sobotę, 28 maja w TVP1 finałowy mecz Ligi Mistrzów Liverpool FC–Real Madryt w momencie najwyższej oglądalności zgromadził według MOR* w TVP1 4,9 mln widzów, a średnio 4,5 mln osób. Według Nielsen Media TVP1 od piątku 27 maja do niedzieli 29 maja była anteną pierwszego wyboru. Drugie miejsce wśród anten z najwyższymi udziałami weekendu zajęła TVP2, a TVP Info w sobotę i niedzielę było liderem wśród wszystkich stacji informacyjnych. W niedzielę, 29 maja TVP Dokument zanotował udziały na poziomie 0,26% – najwyższe od początku nadawania.

 

Wygraną „Królewskich” według Nielsen Media w sobotę, 28 maja obejrzało w Jedynce w piku ponad 3 mln widzów, a średnio 2,6 mln osób przy udziałach 23,44%. Sobotnia transmisja meczu była najliczniej oglądana spośród dotychczasowych rozgrywek LM emitowanych w TVP1 od jesieni 2021.

W piątek, 27 maja serial „Ojciec Mateusz” zgromadził w TVP1 1,8 mln osób z udziałami 15,08%. Tego dnia w TVP2 najliczniej oglądanym programem była gala finałowa konkursu Miss Polonia 2022, która przyciągnęła według MOR* 1,8 ml widzów, według Nielsen Media 1,4 mln osób.

W niedzielę, 29 maja TVP1 i TVP2 emitowały koncert „Dla Ciebie, Mamo”. W Dwójce I część muzycznego widowiska w momencie najwyżej oglądalności obejrzało według MOR 2,1 mln widzów, a średnio 1,7 mln osób. Według Nielsen Media średnia widownia wyniosła 1,6 mln osób przy udziałach 12,13%. Druga część koncertu w TVP1 zainteresowała w piku według Nielsen Media 2,0 mln widzów, a średnio 1,6 mln osób z 14,08% udziałami.

Liderem weekendu była Jedynka, uzyskując w piątek 27 maja 9,13% udziały, w sobotę 28 maja 9,6%, a w niedzielę 29 maja 7,57%. Anteną drugiego wyboru była Dwójka z udziałami odpowiednio 8,44%, 6,26% i 6,66%. Natomiast 28 maja TVP Info zanotowało udziały% 4,34, a 29 maja 4,38 i było liderem wśród wszystkich stacji informacyjnych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *