TVP ogłasza cennik reklam telewizyjnych i online oraz pakietów sponsorskich przy MŚ w Piłce Nożne
Od 7 marca pierwszeństwo zakupu reklam i pakietów sponsorskich przysługuje oficjalnym sponsorom, tydzień po tym terminie możliwość zakupu pakietów sponsorskich będą mieli pozostali reklamodawcy, natomiast 16 kwietnia 2018 rusza sprzedaż czasu antenowego dla wszystkich zainteresowanych.
Mundial 2018 rozpoczyna się 14 czerwca i potrwa do 15 lipca.
W fazie grupowej przy meczach z udziałem Polaków (19, 24 i 28 czerwca) koszt spotu o długości 30 sekund wynosi od 95 tys. zł do 395 tys. zł. Najwyżej wycenione są bloki reklamowe przy meczu Polska – Kolumbia. Wyższe ceny będą obowiązywały w fazie pucharowej jeżeli będzie się ona odbywać z udziałem Polaków.
Telewizja Polska będzie transmitowała na żywo wszystkie 64 mecze w TVP1, TVP2, TVP Sport, na sport.tvp.pl oraz w aplikacji mobilnej TVP SPORT.
Cennik jest do pobrania ze strony www.brtvp.pl