BadaniaRadio

Udział RMF FM wyższy niż suma udziałów 3 kolejnych graczy!

Najnowsza fala badań Radio Track (luty-kwiecień 2025) pokazuje kolejne już wzrosty słuchalności Radia RMF FM. Stacja zwiększyła swój udział w czasie słuchania oraz zasięg dzienny – zmiany widoczne są zarówno wobec poprzedniej fali badawczej (styczeń-marzec 2025), jak i analogicznej fali w roku ubiegłym (luty-kwiecień 2024).

RMF FM wypracowało udział w czasie słuchania o wartości 30,2%. To więcej niż suma udziałów trzech kolejnych stacji w rankingu: Radia ZET, sieci stacji lokalnych Radia ESKA oraz sieci 28 stacji lokalnych Polskiego Radia (Audytorium17).

Wzrósł także zasięg dzienny Radia RMF FM- codziennie stacji słucha ponad 8 milionów osób w wieku 15-75 lat. Średni dzienny czas słuchania RMF FM to blisko 170 minut.

Wzrosty udziałów w porównaniu do ubiegłego roku zanotowały także Radio ESKA, stacje lokalne Polskiego Radia, RMF MAXX, Radio Maryja, Trójka, Radio Plus, RMF Classic, Radio Pogoda, Eska2, Radio Wnet, Chillizet i Radio GRA. Natomiast największych strat doświadczyły Radio TOK FM, Jedynka oraz Radio ZET.

 

Udział w czasie słuchania (stacje ogólnopolskie, ponadregionalne i sieci stacji lokalnych)
15-75 lat
02-04.2024 02-04.2025 Zmiana
RMF FM 29,8% 30,2% 0,4%
Radio ZET 15,1% 14,5% -0,6%
ESKA 7,0% 7,4% 0,5%
Audytorium17 4,3% 4,7% 0,5%
Jedynka – Program 1 Polskiego Radia 4,4% 3,7% -0,7%
RMF MAXX 3,2% 3,3% 0,1%
VOX FM 3,2% 3,1% -0,2%
Złote Przeboje 2,8% 2,6% -0,2%
Antyradio 2,7% 2,5% -0,2%
Radio Maryja 2,1% 2,5% 0,4%
Trójka – Program 3 Polskiego Radia 2,1% 2,4% 0,3%
Radio TOK FM 3,2% 2,3% -0,8%
Plus 2,0% 2,1% 0,1%
RMF Classic 1,5% 1,6% 0,1%
Radio Pogoda 1,0% 1,1% 0,1%
Eska2 0,8% 1,1% 0,3%
Eska ROCK 0,9% 0,9% -0,1%
Meloradio 1,1% 0,8% -0,3%
Radio Wnet 0,5% 0,5% 0,0%
Dwójka – Program 2 Polskiego Radia 0,6% 0,5% -0,1%
Polskie Radio 24 0,6% 0,5% -0,1%
Rock Radio 0,6% 0,4% -0,1%
Chillizet 0,2% 0,3% 0,1%
Radio GRA 0,2% 0,2% 0,0%
Źródło: Radio Track Kantar Polska, próba odpowiednio: 21038, 21016.
 Zasięg dzienny stacji Grupy RMF 02-04.2024 02-04.2025
RMF FM 7 mln 650 tys. 8 mln 16 tys.
RMF MAXX 1 mln 158 tys. 1 mln 218 tys.
RMF Classic 563 tys. 588 tys.
Radio GRA 52 tys. 78 tys.
Źródło: Radio Track Kantar Polska, próba odpowiednio: 21038, 21016.

 

foto, źródło. RMF FM

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *