Internet & Gry - ReklamaSieci kablowe

Vectra: Komunikat w sprawie wczorajszej przerwy w dostępu do Internetu

W związku z wczorajszą przerwą w dostępie do Internetu i kanałów obsługi klienta chcielibyśmy jeszcze raz gorąco przeprosić naszych klientów. Zdajemy sobie sprawę z uciążliwości, jakie wywołała ta sytuacja. Jej przyczyną było powstałe z niezależnych od nas przyczyn przepięcie, które spowodowało uszkodzenie systemów podtrzymujących zasilanie (UPS).

 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected

      Wczorajszy incydent miał charakter precedensowy – nigdy wcześniej nie mieliśmy do czynienia z  tego typu sytuacją. 90% awarii obejmujących większe grupy odbiorców usuwamy w czasie krótszym niż 3,5 godziny, tak, aby ich skutki były jak najmniej dotkliwe dla naszych klientów. W taki sam sposób poradziliśmy sobie z wczorajszą, wyjątkowo rozległą awarią, przywracając w stosunkowo krótkim czasie pełną dostępność naszych usług.

      Nasze systemy są w odpowiedni sposób zabezpieczone i regularnie audytowane. W tej chwili, w trosce o najwyższą o jakość naszych usług, eksperci z działu technicznego intensywnie pracują nad dodatkowymi rozwiązaniami, które pomogą nam uniknąć tego typu sytuacji w przyszłości.

      Chcielibyśmy również poinformować, że rozliczenie dla wszystkich osób, które na skutek awarii nie mogły wczoraj korzystać z naszej oferty, zostanie proporcjonalnie zmniejszone i nie będzie uwzględniało usług niedostępnych w dniu awarii.

      Dodaj komentarz

      Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *