Internet & Gry - Reklama

“Wczytaj się. Nie daj sobą manipulować” – nowa kampania promująca treści i subskrypcję Wyborcza.pl

W czwartek, 21 września br. rozpoczęła się kampania zachęcająca do korzystania z rzetelnych źródeł informacji i czytania treści przygotowywanych przez dziennikarki i dziennikarzy “Wyborczej”. Działania promocyjne będą prowadzone w internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej, obejmą również niestandardowe działania w przestrzeni miejskiej. Kampanii towarzyszy oferta promocyjna dla nowych subskrybentów Wyborcza.pl.

 

Każdego dnia społeczeństwo jest poddawane próbom manipulacji. Rząd przejmujący media publiczne, sztuczna inteligencja generująca słowa niewypowiedziane przez osoby publiczne czy fake newsy zalewające sieć sprawiają, że coraz trudniej jest odróżnić, co jest prawdą, a co kłamstwem. Odpowiedzią na te wyzwania jest rzetelne dziennikarstwo, które warto wspierać pisze redakcja “Wyborczej” w tekście inaugurującym kampanię promocyjną. 

Kreacje wykorzystane w kampanii, której motyw przewodni to “Wczytaj się. Nie daj sobą manipulować”, przedstawiają sześć głównych haseł.

Za pomocą gry słów obrazują one manipulację w tematach społecznie ważnych takich, jak prawa kobiet, edukacja, rządy prawa i kościół oraz sytuacja dyskryminowanych grup społecznych, m.in. osób LGBT+ czy imigrantów. Praworzą(dno)ść, Reforma edu(kac)ji, Kośc(iół) niezgody, St(raj)k kobiet, (W)inny i Hej(t) to główne hasła kampanii, która potrwa do 6 listopada br.  mówi Mateusz Markowski, zastępca dyrektora marketingu “Wyborczej”.

Materiał promocyjny można zobaczyć pod tym linkiem.

Kampanii towarzyszy specjalna oferta na cyfrową prenumeratę Wyborcza.pl. 

– Promocyjna cena zakupu subskrypcji za pierwsze cztery tygodnie – w ofercie przeznaczonej dla nowych i powracających użytkowników – wynosi symboliczną złotówkę. Dzięki temu wszyscy zainteresowani mogą mieć dostęp do treści “Wyborczej” w tym najważniejszym czasie – przed i powyborczymwyjaśnia Maksymilian Salski, odpowiedzialny za rozwój subskrypcji w Wyborcza.pl.

Z promocji można skorzystać tutaj.

Kampania “Wyborczej” obejmie działania w kanałach online i offline – promocja będzie prowadzona w internecie (Google, Meta, TikTok oraz serwisy Wyborcza.pl), w prasie, kinach, a także na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie. Dodatkowo obejmie niestandardowe działania w przestrzeni miejskiej. 

Kampanię przygotował dział marketingu “Wyborczej”, a autorem linii kreatywnej jest agencja Shake The Cake. Zakup mediów wspierały AMS i dom mediowy Spark Foundry.

foto. Agora

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *