Zatarte granice między światem natury a światem marki-nowy ident Viasat Nature
W sześciu nowych identach kanał przyrodniczy Viasat Nature w inspirujący sposób połączył promowanie samej marki z wyznawanymi przez nią wartościami.
Koncepcją wspólną dla wszystkich nowych identów jest przeniesienie widzów do dzikiego świata natury prezentowanego na kanale Viasat Nature. Do stworzenia animacji wykorzystany został motyw charakterystycznej dla kanału litery ‘N’, która w produkcji pełni funkcję portalu. W pierwszych scenach przedstawione zostały dzikie zwierzęta w swoim naturalnym środowisku. Po chwili przestępują przez portal, aby znaleźć się jeszcze bliżej widza. Dzięki portalowi Viasat Nature świat nieokiełznanej przyrody jest tuż, tuż.
By tchnąć życie w prezentowaną w idencie rzeczywistość, wykorzystano inspirujące i kreatywne historie. Animacja została zrealizowana w konwencji realizmu przy zachowaniu maksymalnej autentyczności w ilustrowaniu środowiska zwierząt. Agencja przed rozpoczęciem prac poznała gatunki zwierząt, które miały znaleźć się w kreacji. Twórcy produkcji zgłębili ich środowisko, zachowania, a nawet zwyczaje. Zrozumienie bohaterów miało na celu jak najwierniejsze przedstawienie ich w nowym idencie.
Zwierzęta pojawiające się w ujęciach zostały wybrane tak, by pokazać szeroki wachlarz tematyczny programów emitowanych na kanale: od walk muflonów przez pokazanie swawolnych pingwinów cesarskich, cudownego podwodnego świata mant, gęstej dżungli, w której żyje tęczowy jelonek, poruszającego wizerunku jadowitej żmii do zachwycającej wiewiórki pospolitej gromadzącej jedzenie na zimę.
Nowy ident kanału Viasat Nature można zobaczyć na kanale od 19 czerwca.