BadaniaMediaTVP

15 sierpnia widzowie wybrali TVP

W dniu Święta Wojska Polskiego oraz Wniebowzięcia NMP Telewizja Polska odnotowała niemal 30% udziały zapewniając sobie pozycję lidera. Jedynka i Dwójka były najlepiej oglądanymi antenami, gromadząc widownię na poziomie odpowiednio 9,4% i 7,6% udz.

W TVP1 najchętniej oglądanymi programami były „Wiadomości” (niemal 1,9 mln widzów, udz. 17,2%) oraz „Teleexpress” (1,5 mln, udz. prawie 20%). Transmisję z uroczystości Święta Wojska Polskiego w Warszawie, w tym przemówienie Prezydenta Andrzeja Dudy oraz defiladę wojskową w Alejach Jerozolimskich, obejrzało ponad 1,2 mln widzów (udz. 14%). Popularnością wśród widzów Jedynki cieszyły się także: dramat „Karbala” (1,2 mln widzów, udz. 9,6%) oraz memoriał Kamili Skolimowskiej (972 tys. widzów, udz. 12,2%).

W TVP2 publiczność wybrała „Familiadę”, która zgromadziła przed telewizorami 1,7 mln widzów i zapewniła antenie niemal 20% udziały, film „Znachor” (1,06 mln widzów, udz. 14%) oraz „Panoramę” (960 tys. widzów, udz. 12,6%).

W TVP INFO najchętniej oglądano przemówienie Prezydenta RP z okazji Święta Wojska Polskiego (701 tys. widzów, udz. 8,1%) oraz defiladę wojskową (652 tys. widzów, udz. 7,3%).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *