Serwis money.pl wspiera małe firmy
Money.pl będzie przez cztery tygodnie publikować artykuły promujące małych przedsiębiorców. Do akcji #moneypomaga może zgłosić się każda firma, która ze względu na pandemię, znalazła się w trudnej sytuacji. Koszt opublikowania artykułu to symboliczna kwota 1 zł + VAT.
Mali przedsiębiorcy mogą zaprezentować swoją firmę na łamach największego serwisu biznesowego w Polsce. Wystarczy krótko opisać prowadzoną działalność i dlaczego to właśnie ona potrzebuje pomocy. Zgłoszenia o długości maksymalnie 1000 znaków należy przesyłać pod adres e-mail: moneypomaga@wp.pl do 7 czerwca 2020.
Kapituła money.pl wybierze zgłoszenia i skontaktuje się z tymi firmami, które najbardziej potrzebują pomocy. Po zakwalifikowaniu, firmy otrzymają prośbę o przesłanie propozycji artykułu opisującego swoją działalność wraz ze zdjęciami oraz nagraniem wideo, jeśli się na takie zdecydują. Money.pl zastrzega sobie prawo do opracowania przesłanych materiałów.
– Pandemia dotknęła niemal każdą gałąź gospodarki, wiele firm musiało zmienić profil działalności lub ją zawiesić. Czas kryzysu to jednak najlepszy moment na współpracę i solidarność w biznesie, dlatego poprzez tę akcję chcemy udzielić wsparcia małym i średnim przedsiębiorcom, którzy będą mogli dotrzeć ze swoim przekazem do szerokiego grona użytkowników money.pl – mówi Joanna Pawlak, prezes WP Media SA.
Od 18 maja w każdym dniu roboczym serwis zaprezentuje jedną firmę. Artykuły będą publikowane w ramach dedykowanej sekcji #moneypomaga przez cztery tygodnie. Koszt opublikowania artykułu to symboliczna kwota 1 zł + VAT. Pełny regulamin akcji dostępny jest na stronie: https://bit.ly/2Ll7ewO.
money.pl każdego dnia dociera do prawie 1,5 mln Polek i Polaków. Ułatwia im poruszanie się po świecie finansów i prawa, przybliża informacje biznesowe z kraju i ze świata, notowania giełdowe, kursy walut i wskaźniki gospodarcze. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w kwietniu 2020 r. serwis odwiedziło 9,2 mln realnych użytkowników.