Gwiazdy kontra plotki w nowym programie „Plotkersi” na Plotek.pl
Jak się zachowają gwiazdy, gdy przyjdzie im zmierzyć się z negatywnymi komentarzami na swój temat? O tym przekonają się widzowie nowego programu serwisu Plotek.pl – „Plotkersi”. Premiera już w najbliższą niedzielę, 13 września br.
– Nowy format na Plotek.pl będQzie niezwykłym doświadczeniem nie tylko dla naszych fanów, ale też dla gwiazd i influencerów, którzy wezmą w nim udział. Mierzenie się z komentarzami czy artykułami na swój temat rozśmiesza, czasem wzrusza, a nawet doprowadza gwiazdy do złości. Dlatego format zaprezentuje cały wachlarz emocji gwiazd, czyli dokładnie to, czego oczekują nasi widzowie – tłumaczy Nina Cieślińska, producentka programu.
Studyjny format “Plotkersi” to spotkania dziennikarzy Plotek.pl z osobami ze świata show-biznesu, które będą odpowiadać na często niewygodne pytania, komentować medialne doniesienia na swój temat, a na koniec każdego programu odbędą wideo-rozmowę z jednym ze swoich fanów. Po emisji każdego odcinka na profilu serwisu na Instagramie odbędzie się konkurs, do którego nagrodę przygotuje gwiazda programu.
Gościem pierwszego odcinka „Plotkersów” będzie modelka i influencerka Sandra Kubicka. W kolejnych pojawią się m.in. Joanna Przetakiewicz, Karolina Pisarek oraz Magda Bereda.
Producentką programu jest Nina Cieślińska, odpowiedzialna m.in. za sukces innego formatu Plotek.pl – „Koło Plotka”. Prowadzącymi „Plotkersów” zostali Cezary Wiśniewski i Aleksandra „Guova” Głowińska, dziennikarze serwisu.
Premiera formatu została zaplanowana na 13 września na godz. 17:00. Pierwszy odcinek będzie można zobaczyć na stronie Plotek.pl i kanale serwisu na platformie YouTube.
Plotek.pl to jeden z najpopularniejszych polskich serwisów o gwiazdach i celebrytach – według badania Gemius/PBI w sierpniu 2020 r. odwiedziło go blisko 5,0 mln użytkowników, którzy wykonali w serwisie prawie 44 mln odsłon. Kanał serwisu Plotek.pl na YouTubie subskrybuje obecnie 447 tys. użytkowników, co czyni go największym kanałem serwisu show-biznesowego w Polsce, a materiały tam opublikowane odtwarzane są średnio 6,5 mln razy miesięcznie.
Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. W sierpniu 2020 r. serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło 15,1 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 526 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Wiadomosci.gazeta.pl, Plotek.pl, Next.gazeta.pl, Sport.pl, eDziecko.pl.