„Jak kochasz, Warszawo” – nowy cykl stołecznej „Wyborczej”
W poniedziałek, 13 lutego 2023 r. – dzień przed walentynkami stołeczna redakcja „Gazety Wyborczej” opublikowała pierwszą część nowego cyklu pod nazwą „Jak kochasz, Warszawo”. Złoży się na niego seria tekstów poświęconych postrzeganiu przez mieszkańców miasta miłości, seksu, relacji i związków. Publikacje będą się ukazywać na Warszawa.Wyborcza.pl i w tradycyjnych wydaniach dziennika do końca marca br.
W ramach cyklu „Jak kochasz, Warszawo” dziennikarze lokalnej „Wyborczej” opiszą, co warszawiacy myślą dziś o ślubach, weselach, życiu bez ślubu, z dziećmi i bez dzieci, rozwodach czy związkach nie hetero. Sprawdzą też, co czują ludzie, a jak na ich potrzeby odpowiadają przepisy prawne. Dzięki publikacjom będzie można przeanalizować, jak zmieniają się postawy i obyczaje w największym mieście w Polsce.
Wszystkie teksty z hasłem „Jak kochasz, Warszawo” ukazywać się będą na Warszawa.Wyborcza.pl oraz na łamach tradycyjnego wydania w każdy poniedziałek i piątek aż do 31 marca 2023 r.
Dziś – w poniedziałek, 13 lutego br. cykl miał swoją premierę. W serwisie pojawił się pierwszy materiał, poświęcony życiu seksualnemu młodych. Tekst jest dostępny nie tylko w serwisie internetowym, ale też w wydaniu „Wyborczej” – w formie rozkładówki. Z publikacji można się dowiedzieć, czym różni się życie seksualne osób w wieku 18-24 lata od życia seksualnego pokolenia ich rodziców.
Stołeczna redakcja „Wyborczej” czeka też na listy czytelników i czytelniczek – można je przesyłać na adres: stoleczna@agora.pl.
„Jak kochasz, Warszawo” jest kolejnym z cykli stołecznej „Wyborczej” przedstawiającym miasto i jego mieszkańców w nawiązaniu do konkretnego zagadnienia. Poprzednimi były m.in. „Jak zarabiasz, Warszawo” i „Jak mieszkasz, Warszawo”.
Nowy cykl wspiera promocja w prasie (lokalne wydanie „Gazety Wyborczej”), w internecie (Warszawa.Wyborcza.pl, Wyborcza.pl, media społecznościowe) oraz w radiu. Działania reklamowe przygotował i zaplanował zespół promocji „Gazety Wyborczej”.