Warner Bros. Discovery i CNN uruchamiają platformę programmatic, WBD Connect
CNN International Commercial (CNNIC) i WBD (Warner Bros. Discovery) Sports Europe połączyły siły, aby zaoferować niepowtarzalny dostęp do rozwiązań Programmatic Guaranteed dla marek premium na ogromną skalę.
Nowa oferta pod nazwą WBD Connect umożliwia międzynarodowym markom i agencjom dotarcie do 350 milionów wyselekcjonowanych użytkowników cyfrowych miesięcznie za pomocą dynamicznych formatów reklamowych display i wideo na wielu kanałach, platformach i urządzeniach mobilnych, na stronach internetowych, aplikacjach, komputerach stacjonarnych i telewizji strumieniowej CTV.
Dzięki pojedynczemu punktowi zakupu, marki mogą dotrzeć do szerokiej globalnej publiki w zakresie wiadomości i sportu za pośrednictwem wysokiej jakości zasobów cyfrowych obejmujących CNN, Eurosport, Bleacher Report i NBA.com.
WBD Connect współpracuje z Magnite, największą niezależną firmą reklamową sell-side, która będzie działać jako partner technologiczny WBD w celu zapewnienia wydajności kampanii za pośrednictwem identyfikatora transakcji Magnite. WBD Connect zaplanuje kampanię reklamową, dostosowując cele i trafność do najlepszych platform cyfrowych, treści i zasobów WBD. Dodatkowo, wykorzystując wiedzę opartą na danych, wydajność kampanii będzie optymalizowana w czasie rzeczywistym, aby zmaksymalizować zwrot z inwestycji dla partnerów marki.
Po raz pierwszy do fanów WBD Sports będzie można również dotrzeć w mediach społecznościowych za pomocą WBD Launchpad, wewnętrznej agencji mediów społecznościowych w CNNIC, która wykorzystuje własną, zastrzeżoną technologię umożliwiającą targetowanie reklam do określonych grup odbiorców na Facebooku, Instagramie, Snapchacie i TikToku. Dzięki temu branżowe i sponsorowane treści premium mogą dotrzeć do wysoko zaangażowanych odbiorców za pośrednictwem za pośrednictwem profili społecznościowych Bleacher Report, CNN, Eurosport i TNT Sports (w Wielkiej Brytanii i Irlandii).
Rob Bradley, SVP Digital Revenue, Strategy and Operations, CNN International Commercial: To kolejny krok naprzód dla WBD w wykorzystaniu wyjątkowej skali i wpływu, jaki oferujemy marketerom, gdy łączymy siłę naszego portfolio i napędzamy masowe zaangażowanie z jednego i skutecznego punktu wejścia. Zasięg naszych wiadomości i relacji sportowych jest bezkonkurencyjny na poziomie globalnym, a my umożliwiamy markom wykorzystanie tych punktów pasji, dotarcie do szerokiej i aktywnej publiczności oraz możliwość targetowania kampanii wokół najważniejszych wydarzeń informacyjnych, szczytów kulturowych i globalnych widowisk sportowych, od igrzysk olimpijskich po mistrzostwa NBA. WBD Connect jest doskonałym przykładem tego, jak firma o naszej wielkości i skali może łączyć oferty wielu marek, wykorzystując inteligentną technologię na nowe sposoby.
Mike Rich, Head of International and UK Ad-Sales and Brand Partnerships w Warner Bros. Discovery, powiedział: Połączenie wiadomości i sportu to niezwykle potężna propozycja, która ma wyjątkową zdolność do przyciągnięcia uwagi milionów zaangażowanych i pełnych pasji widzów na całym świecie. Żadna inna firma medialna nie posiada takiego portfolio uwielbianych i zaufanych marek informacyjnych i sportowych jak my, a wprowadzając WBD Connect, będziemy doskonale służyć partnerom naszej marki dzięki specjalnie dostosowanym rozwiązaniom marketingowym, które pozwolą im opowiadać swoje historie na niezrównaną skalę, aby dotrzeć do jak najszerszej publiczności.
Ujednolicając cyfrowe możliwości CNN i WBD, WBD Connect umożliwia reklamodawcom dotarcie do odbiorców z większą wydajnością na wielu platformach i urządzeniach używanych przez konsumentów” – powiedziała Rebecca Ackers, VP, DV+ Platform, EMEA w Magnite. Ponieważ reklamodawcy coraz bardziej skłaniają się ku programmatic, z niecierpliwością czekamy na wsparcie WBD Connect naszą technologią i zapewnienie usprawnionego dostępu programmatic do ich pakietu zasobów premium – dodaje.
foto, źródło. Warner Bros. Discovery/ CNN International Commercial