Technologia - Promocje

Havas Media Group dostarcza pierwsze w pełni transparentne rozwiązanie zakupu programatycznego dla klientów

Havas Media Group ogłasza wprowadzenie na rynek rewolucyjnego rozwiązania zakupu programatycznego, które zapewnia klientom pełną widoczność ich kampanii i kontrolę nad nimi: Client Trading Solution (CTS). CTS to w pełni transparentny kliencki panel kontrolny, wyświetlający wszystkie transakcje, co pozwala klientom śledzić i monitorować zakup programatyczny wszystkich kampanii w jednym miejscu.
 
Dominique Delport, globalny dyrektor generalny w Havas Media Group, mówi: – Jeśli wziąć pod uwagę, że 75 proc. marketerów twierdzi, że niepokoi ich poziom przejrzystości rozwiązań automatycznych*, Client Trading Solution jest ważnym przełomem. Po raz pierwszy mamy możliwość zaoferowania klientom innowacyjnej platformy zapewniającej markom pełną widoczność kosztów, inwestycji, wyników i zwrotu z inwestycji wszystkich trading desk, platform DSP, powierzchni, dostawców i rynków. Każdy korzystający z niej reklamodawca widzi wyraźnie, co stoi za wszystkimi zautomatyzowanymi rozwiązaniami zakupu programatycznego, a całkowita przejrzystość umożliwia nam ścisłą współpracę z klientami podczas budowania najlepszych strategii dla ich marek.
CTS pełni rolę wieży kontrolnej, oferując klientom pełną widoczność trading desk, DSP i dostawców. Klienci mają zapewnioną wysoką jakość kampanii podczas realizacji własnych celów (widoczność, kontrola fraudów, bezpieczeństwo marki, koszty, wydatki, produkty, formaty, kanały, kraje, itd.). Platforma zapewnia doskonałą widoczność przepływu pracy na każdym etapie kampanii — programatycznego planowania mediów, negocjacji między partnerami, ad servingu, konfiguracji kampanii, monitorowania, optymalizacji i raportowania — w ramach całkowicie niezależnego ekosystemu, który jest dostępny dla wszystkich partnerów. Innowacyjny produkt opracowali nagradzani naukowcy ds. danych z MFG Labs.
Raphael Mirat, menedżer produktu z MFG Labs, wyjaśnia: – CTS naprawdę sprawdza się, gdy klientom zależy na kontroli swoich działań w zakresie zakupu programatycznego. Zapewnia im nieporównywalną z żadnym innym rozwiązaniem elastyczność podczas podziału budżetu między platformy DSP i trading deski, bez konieczności rezygnacji z nadzoru i raportowania.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *