BadaniaMediaTVP

„Rolnik szuka żony” i „Kamerdyner” hitami weekendu

W niedzielę, 3 grudnia kolejny odcinek programu TVP1 „Rolnik szuka żony” obejrzało 2,6 mln widzów. Ostatni odcinek serialu kostiumowego Jedynki „Kamerdyner” w momencie najwyższej oglądalności oglądało ponad 2 mln widzów. Liczną widownię osiągnęły także weekendowe główne wydania „Wiadomości”, które w piątek i w niedzielę wygrały z konkurencją. W TOP10 programów weekendu aż 7 należało do Telewizji Polskiej. W piątek, 1 grudnia i w niedzielę, 3 grudnia udział TVP1 wyniósł odpowiednio 7,8% i 7,6%, co sprawiło, że Jedynka była anteną pierwszego wyboru.

 

W piątek i w niedzielę główne wydania „Wiadomości” (live) pokonały programy informacyjne konkurencji. Emitowane w TVP1, TVP Info i TVP Polonia „Wiadomości” oglądało w piątek 2,6 mln widzów (łączne udziały 22%), w niedzielę 2,8 mln widzów, przy łącznych udziałach na poziomie 20%, niedzielne wydanie znalazło się na wysokiej trzeciej pozycji w TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu.

W niedzielny wieczór losy uczestników programu TVP1 „Rolnik szuka żony” śledziło aż 2,6 mln widzów, co przełożyło się na 20,4% udziału. Ten tytuł okazał się bezkonkurencyjny zarówno w TOP10 weekendu, jak i w swoim paśmie.

Koprodukcja Telewizji Polskiej „Kamerdyner” był kolejnym sukcesem jesiennej ramówki. Widownia pięciu odcinków zrealizowanej z epickim rozmachem opowieści o skomplikowanych losach Polaków, Kaszubów i Niemców wyniosła średnio ponad 2 mln osób, z udziałami na poziomie 14,6%. Każdy z emitowanych odcinków był na pozycji lidera w swoim paśmie. Ostatni odcinek w minioną niedzielę w TVP1 oglądało w momencie najwyższej oglądalności ponad 2 mln widzów. Serial „Kamerdyner” znalazł się również w TOP10 weekendu.

W miniony weekend „Pytanie na śniadanie” wygrało z konkurencją pod względem widowni, oraz udziałów w grupie 4+. Piątkowy program oglądało średnio 350 tys. osób, udziały 7,7%, sobotni programem obejrzało średnio ponad 470 tys. osób (udział 8,3%), w niedzielę Dwójkową propozycję oglądało 591 tys. widzów, przy udziałach na poziomie 8,6%.

Dane: Nielsen Media

foto. TVP

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *