Zmiany i awanse w strukturze Gazeta.pl
Portal Gazeta.pl wciąż się rozwija, stawiając nie tylko na rzetelne dziennikarstwo i realizację celów z Deklaracji Redakcyjnej, ale także na innowacje i wzmacnianie najważniejszych obszarów biznesowych. Zachodzące w portalu zmiany znalazły odzwierciedlenie w jego nowej strukturze. Z początkiem października 2021 r. do zespołu zarządzającego Gazeta.pl dołączą Damian Świercz i Paweł Dubiel, a nową rolę obejmie Małgorzata Blada. Dodatkowo, dyrektorem Sport.pl zostanie Maciej Kucharski.
Zespół zarządzający Gazeta.pl wyznacza kierunki rozwoju serwisu. Zmiana jego struktury ma na celu wsparcie istotnych obszarów biznesowych portalu takich, jak rozwój produktu, adtech oraz rozwój partnerstw. Powiększenie grona kierownictwa Gazeta.pl to również wynik przekazania części zadań operacyjnych przez Agnieszkę Siuzdak zespołowi zarządzającemu portalu w związku z jej nowymi obowiązkami w zarządzie Agory.
Dodatkowe obowiązki w zespole kierującym Gazeta.pl otrzyma także Małgorzata Blada, dotychczas dyrektor finansowa portalu, która od października br. będzie pełniła funkcję dyrektor operacyjnej. W nowej roli będzie odpowiedzialna jak dotychczas za finanse Gazeta.pl, a ponadto także za technologię, kulturę organizacyjną oraz wybrane procesy strategiczne.
W skład zespołu zarządzającego Gazeta.pl wchodzą również Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy portalu oraz Marcin Gadziński, dyrektor ds. nowych przedsięwzięć.
Rozbudowa zespołu zarządzającego to nie koniec zmian w Gazeta.pl. Z początkiem miesiąca dyrektorem serwisu Sport.pl zostanie Maciej Kucharski, który w swojej roli skupi się na realizowaniu procesów prowadzących do rozwoju wizerunkowego, redakcyjnego i zasięgowego obszaru Sport.pl.
Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel we wrześniu 2021 r. serwisy Grupy Agora odwiedziło 17,5 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 594,2 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Plotek.pl, Sport.pl, Wiadomosci.Gazeta.pl, eDziecko.pl, Moto.pl i Next.Gazeta.pl.