BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

„Big Brother” podnosi oglądalność TVN7 o 30%! Za 2 tygodnie wielki finał.

Po 11 tygodniach emisji, kultowy reality-show Big Brother zwiększył udziały TVN7 w grupie komercyjnej o 30% w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Po tym okresie kanał awansował na 4 miejsce wśród najchętniej oglądanych stacji w grupie komercyjnej w paśmie emisji, ze średnim udziałem dziennym 7,75%.

 

 

Wczorajszy odcinek Big Brother Arena zgromadził przed telewizorami ponad milion widzów, dając TVN7 pierwsze miejsce w swoim paśmie w grupie komercyjnej!

Ten ogromny sukces programu przyczynił się do uzyskania trzeciego najlepszego udziału dziennego całego kanału, który w grupie komercyjnej wyniósł 5,98%. (W paśmie 6-2 było to drugie miejsce z udziałem 6,14%).

Wielki finał Big Brothera, podczas którego o zwycięstwo zawalczy 4 mieszkańców Domu Wielkiego Brata, już w niedzielę 16 czerwca o godzinie 20:00 na antenie TVN7

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *