Internet i Gry


Internet i Gry - news

  • TVN Media wprowadza nową formę reklamy „Millenial”
    Biuro Reklamy TVN Media wprowadza autorski richmediowy format reklamowy skierowany do młodego pokolenia odbiorców. „Millenial” to spot reklamowy, który pozwala na wyrażenie emocji podczas trwania reklamy....
    0
  • Kaspersky Lab wykrywa exploita dnia zerowego dla Adobe Flash…
    Zaawansowany system zapobiegania exploitom firmy Kaspersky Lab zidentyfikował nowego exploita dnia zerowego (szkodliwe oprogramowanie wykorzystujące lukę w zabezpieczeniach) dla aplikacji Adobe Flash, który został użyty w ataku z 10 października 2017 r. przez ugrupowanie cyberprzestępcze...
    0
  • Europa w oczach kobiet – rusza anglojęzyczny serwis NewsMavens.com
    15 dziennikarek z 12 mediów i przegląd najistotniejszych z perspektywy kobiet artykułów z opiniotwórczych europejskich tytułów - to właśnie NewsMavens.com. Anglojęzyczny serwis z treściami informacyjnymi selekcjonowanymi wyłącznie przez kobiety z europejskich newsroomów ma swoją oficjalną...
    0
  • Serwis Zapytaj.onet.pl w nowej mobilnej odsłonie
    Ruszyła nowa odsłona największego polskiego społecznościowego serwisu wymiany wiedzy Zapytaj.onet.pl. Na wersji mobilnej wprowadzono innowacyjną technologię PWA oraz możliwość korzystania z niej offline. Dodatkowo zmienił się logotyp i layout serwisu....
    0
  • Ponad 100 mln wyświetleń “To teraz”
    "To teraz" ma powody do świętowania filmy odtworzono już ponad 100 milionów razy....
    0
  • Serwisy sportowe Wirtualnej Polski ponownie najpopularniejsze
    Serwisy sportowe należące do Wirtualnej Polski ponownie odnotowały znakomite wyniki w najnowszym badaniu Gemius/PBI i – po raz kolejny – były najchętniej wybieranymi witrynami w kategorii Sport*....
    0
  • Projekt Pascala Brodnickiego z nowymi prowadzącymi
    Tuba Smaku wystartowała w sierpniu, a już po niecałych 2 miesiącach wszystkie jej kanały odnotowują regularne wzrosty liczby subskrypcji. Idąc za ciosem, 11 października twórcy kanału wprowadzili do sieci kolejny kanał: Agata Stankiewicz, znana z...
    0
  • Smaker umacnia się na pozycji lidera
    Należący do Interii Smaker jest nie tylko najpopularniejszym, ale i najszybciej rozwijającym się serwisem kulinarnym w polskim internecie – wynika z badań Gemius/PBI. We wrześniu skorzystało z niego ponad 3,6 mln użytkowników. To jedyny serwis...
    0
  • IDMnet wdrożył narzędzie Ads.txt
    Należąca do Grupy ZPR Media sieć reklamy internetowej IDMnet wdrożyła narzędzie Ads.txt (Authorized Digital Sellers). Reklamodawcom pozwala ono weryfikować, gdzie dokładnie zamieszczone zostały zakupione przez nich kampanie. Z kolei wydawcy mogą weryfikować podmioty, które sprzedają...
    0
  • Najwięksi youtuberzy w parodii “Szkoły” dostępnej na player.pl!
    Największe gwiazdy polskiego YouTuba wkraczają na plan „Szkoły”! Tylko w player.pl kolejna odsłona cieszącej się ogromnym zainteresowaniem parodii jednego z najpopularniejszych seriali paradokumentalnych. Tym razem w szkolne mury zawita Stuu, a jedno z nieoczekiwanych zdarzeń...
    0
więcej