Startuje nowa odsłona kampanii T‑Mobile (wideo)
T‑Mobile startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej „Bez nonsensów”. Tym razem operator promując m.in. nową ofertę Magenta 1, podkreśla, że superszybki internet w T‑Mobile w pakiecie z Netflixem to gwarancja rozrywki na najwyższym poziomie.
Od dziś klienci będą mieli okazję zapoznać się z kampanią reklamową przedstawiającą zalety pierwszej kompleksowej oferty T‑Mobile dla domu. W jej skład wchodzą internet światłowodowy, Netflix oraz abonament komórkowy w pakiecie za 99 zł miesięcznie. Operator pozostaje w nurcie kampanii „Bez nonsensów”, zainicjowanej na początku kwietnia br.
Z końcem czerwca T‑Mobile dołączył do grona firm oferujących kompleksowe usługi dla domu. Zgodnie z przyjętą obietnicą marki, również w tym obszarze operator zamierza walczyć z rynkowymi nonsensami. W kampanii poprzez analogię do zacinającej się i powolnej kolejki górskiej T‑Mobile pokazuje absurd sytuacji, w której rozrywka domowa opiera się na dalekich od naszych zainteresowań treściach i słabej jakości łączu internetowym.
W T‑Mobile bez nonsensów – dzięki szybkiemu internetowi światłowodowemu w pakiecie z Netflixem – klienci otrzymują stały, nieprzerwany dostęp do najpopularniejszych filmów i seriali. Rozrywka z T‑Mobile nie wysiada!
Kampanię uzupełniają krótsze materiały wideo:
- spot 30-sekundowy promujący pakiet światłowodu, Netflixa i abonamentu komórkowego za 99 zł miesięcznie,
- spot 30-sekundowy promujący pakiet światłowodu i Netflixa za 69 zł miesięcznie,
- spot 15-sekundowy promujący pakiet dla domu oraz zniżkę na zakup telewizora Samsung,
- spot 15-sekundowy promujący pakiet dla domu z telefonem Samsung Galaxy S10 oraz zniżkę na zakup telewizora Samsung.
Materiały reklamowe pojawią się w telewizji, radiu, kinie i internecie (w tym w mediach społecznościowych), na nośnikach reklamy zewnętrznej i poprzez materiały POS.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide a za działania w digitalu (w tym social media) odpowiada agencja VMLY&R.