Internet & Gry - Reklama

Główna nagroda Innovation 2020 dla portalu NOIZZ za projekt proekologiczny Arka 2.0

Akcja portalu NOIZZ Arka 2.0 otrzymała główną nagrodę w konkursie Innovation 2020, w kategorii Innowacyjny Biznes/CSR.

 

 

Projekt portalu NOIZZ, agencji VML Y&R oraz BNP Paribas otrzymał złoto w kategorii Innowacyjny Biznes/CSR, w której nagradzane są niestosowane wcześniej działania, uwzględniające interesy społeczne lub ochronę środowiska, które pozytywnie wpływają na konsumentów lub/i pracowników.

 

 

Poruszanie tematów społecznie istotnych jest w DNA marki NOIZZ. Projekt Arka 2.0 miał na celu zwrócenie uwagi na pogłębiający się problem zmian klimatycznych, który ma realny wpływ na bioróżność naszej planety. Bardzo cieszymy się, że akcja, która podnosi tak istotny temat została zauważona i doceniona również przez inne media i agencje kreatywne mówi międzynarodowy redaktor naczelny NOIZZ, Filip Połoska.

W październiku 2019 r. NOIZZ wysłał w przestrzeń kosmiczną DNA zagrożonych gatunków zwierząt. Z dachu Centrum Nauki Kopernik, za pomocą specjalnie skonstruowanej w tym celu anteny, w formie sygnału radiowego, zostało nadane DNA zwierząt zagrożonych wyginięciem. Celem akcji było zwrócenie uwagi na problem zmian klimatycznych, które mają bezpośredni wpływ na zmniejszającą się liczbę gatunków zwierząt na Ziemi.

Akcja Arka 2.0 – została przygotowana przez NOIZZ oraz Agencję kreatywną VML Y&R we współpracy z BNP Paribas oraz Centrum Nauki Kopernik.

Konkurs Innovation jest skierowany do biznesu, środowisk technologicznych oraz firm działających w obszarach marketingu i mediów. W konkursie nagradzane są projekty, usługi i rozwiązania zmieniające świat globalnie, jak również nowatorskie idee. Obok projektów technologicznych, doceniane są również kampanie społeczne oraz działania z zakresu CSR z ostatniego roku. Więcej informacji: https://innovation.sar.org.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *