Internet & Gry - Reklama

„Świadomy wybór” – ruszyła akcja edukacyjna Newsweek.pl

Ruszyła akcja edukacyjna Newsweek.pl dotycząca świadomych wyborów konsumenckich. Na stronie „Newsweeka” można znaleźć obszerny raport o tym, jak zmienia się sposób wydawania pieniędzy po epidemii.

 

 

Na stronie głównej Newsweek.pl pojawiła się specjalna sekcja „Świadomy Wybór” widoczna w głównym menu, w której cyklicznie będą publikowane materiały związane z projektem.

– Ewolucyjne zmiany, które miały zająć całe lata – okazały się rewolucją, która dokonała się w kilka dni. W ramach akcji, redakcja Newsweeka będzie przybliżać czytelnikom cechy nowoczesnego i świadomego konsumenta. Takiego, który nie zatrzymuje się na opakowaniu, ale pyta co jest pod pokrywą. Który wybiera produkty i usługi, którym można zaufać – nie podejmuje decyzji wyłącznie pod wpływem emocji i nie ulega modom. Nie zapomina jednak o wyglądzie i estetyce, wybiera produkty uniwersalne, interesuje się nowymi technologiami i świadomie z nich korzysta –  mówi Maciej Gajek, wydawca Newsweek.pl i współtwórca akcji.

Kolejną częścią akcji „Świadomy wybór” będzie plebiscyt, który odbędzie się jesienią tego roku. Czytelnicy Newsweeka, spośród zaprezentowanych produktów i usług, wyłonią najlepsze, kierując się definicją „Świadomego wyboru”. W każdej z 9 kategorii (dom, miasto, portfel, podróże, wydarzenia, zdrowie, edukacja, praca, e-zakupy) zostanie wyłonionych 3 laureatów, którzy otrzymają certyfikat plebiscytu Newsweeka „Świadomy Wybór”.

Do akcji mogą przyłączać się partnerzy, którym bliska jest misja budowania odpowiedzialnego i świadomego modelu relacji z konsumentami.

Link do raportu: https://www.newsweek.pl/biznes/gospodarka/epidemia-na-zawsze-zmienila-sposob-w-jaki-kupujemy-i-wydajemy-pieniadze/rrz9mh0

Więcej informacji: newsweek.pl/swiadomywybor

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *