BadaniaMediaTVP

Od czerwca rośnie popularność TVP Kultura

W czasie, gdy dostęp do kultury wysokiej jest ograniczony, popularność anteny TVP wzrosła wraz z wprowadzeniem ramówki letniej, wynika z danych NAM. Udziały TVP Kultura w pierwszych 6 tygodniach lata, zwiększyły się o 59% w porównaniu do ostatnich 6 tygodni ramówki wiosennej i obecnie kształtują się na poziomie 0,35% w grupie 4+.

 

Od momentu wprowadzenia ramówki letniej, od 8 czerwca do 19 lipca, największą popularnością w ofercie anteny cieszą się spotkania z najsłynniejszym agentem Jej Królewskiej Mości. Emitowane w piątkowy wieczór o godz. 20:00 filmy z Jamsem Bondem uzyskują średnio 0,86% udziałów.

Drugim pod względem popularności jest pasmo filmowe „Bilet na weekend”, emitowane w sobotę i niedzielę o godz. 20:00, prezentuje najciekawsze duety filmowe światowego kina. Słynne role Nicole Kidman, czy Marlin Monroe zapewniły antenie udziały na poziomie 0,61%.

Z kolei poniedziałkowe pasmo „Barwy dzieciństwa” zyskało sympatię widzów dzięki oryginalnym produkcjom przedstawiającym świat przez pryzmat dziecięcych przeżyć, nie zawsze wesołych i beztroskich, a czasem wręcz niewiarygodnych. Udziały pasma wynoszą 0,51%.

Dodatkowo antena uruchamiając w czerwcu pod adresem stream.tvp.pl kanał internetowy TVP Kultura 2 zapewniła widzom nieograniczony dostęp do najwyższej jakości programów kulturalnych.

TOP 5 najpopularniejszych programów TVP Kultura (8 czerwca – 19 lipca 2020 r.) w załączonym dokumencie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *