Sport w TV

Kolejna odsłona kampanii reklamowej STS: „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać” (wideo)

STS – największy bukmacher w Polsce – rozpoczął kolejny etap swojej najnowszej kampanii reklamowej pod hasłem „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Jej motywem przewodnim jest gotowość sympatyków sportu do potwierdzenia swoich kompetencji. Kampania jest kontynuacją ubiegłorocznych działań marketingowych bukmachera wyrażonych hasłem „Wiedziałem”. Kreacje będą widoczne w telewizji oraz w internecie.

 

Nowa kampania „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać” jest kontynuacją zeszłorocznej akcji promocyjnej „Wiedziałem”, w której bukmacher docenił wiedzę oraz umiejętności swoich klientów. Obecna odsłona działań marketingowych jest kolejnym etapem wprowadzanej strategii spółki. Pozycjonuje STS jako lidera rynku i firmę, która ceni wiedzę oraz kompetencje graczy, a także pomaga im nabrać odwagi, aby zrobili pierwszy krok. Najnowsze działania marketingowe mają na celu uświadomienie graczom, że dzięki posiadanej wiedzy i umiejętnościom są gotowi do potwierdzenia swoich kompetencji w grze.

Pierwszym krokiem do osiągnięcia sukcesu, niezależnie od dziedziny życia, jest świadomość posiadanej wiedzy oraz umiejętności. Osoby, które pasjonują się sportem, są gotowe by dobrze typować i tym samym realizować swój potencjał. O tym właśnie mówi nasza najnowsza kampania. STS jako największy polski bukmacher, dzięki nowoczesnej aplikacji oraz szeregu bonusów i promocji zapewnia graczom możliwość sprawdzenia się. To jednak dzięki swojej wiedzy oraz umiejętnościom mogą cieszyć się z wygranych mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

Promująca markę STS kampania marketingowa 360 stopni Jesteś gotowy, możesz wygrywać” prowadzona będzie przede wszystkim w sportowych kanałach telewizyjnych, internecie, mediach społecznościowych i w prasie.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Blueway Com, a za kreację agencja Przestrzeń.

W ramach kampanii powstały dwa spoty reklamowe, dwa sponsorskie oraz dodatkowe wersje niestandardowe.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *