BadaniaDVB-TMediaPolsat

Polsat był liderem w grupie komercyjnej w Poniedziałek Wielkanocny

Trzeci Dzień Disneya na antenie Polsatu to już historia i to historia wspaniała. Wielkanocny Poniedziałek, 5 kwietnia br. upłynął pod znakiem animowanych i aktorskich przebojów Disneya. Tego dnia, od świątecznego poranka do głównego wieczornego seansu pokazaliśmy takie filmy, jak (w kolejności emisji): „Gdzie jest Nemo”, „Gdzie jest Dory”, „Mary Poppins powraca”, „Zaplątani”, „Toy Story 4” i animowany MegaHit – „Król Lew”.

 

Wszystkie produkcje Disneya w Wielkanocny Poniedziałek zgromadziły bardzo liczną widownię, ale najbardziej przypadł do gustu naszym widzom „Król Lew” (2019) – nominowana do Oscara, animacja przygodowa produkcji Walt Disney Pictures. Główny bohater, lwiątko o imieniu Simba, pozostając wierny naukom swojego ojca, Mufasy, bierze sobie do serca swoje królewskie przeznaczenie. Z pomocą dwójki nowopoznanych przyjaciół zamierza odzyskać należne dziedzictwo. Wcześniej musi jednak odszukać swoją drogę ku dorosłości…

Film ten w grupie A16-19 osiągnął wynik ponad 17%. Równie fantastyczne udziały mieliśmy w grupie All4+, a mianowicie ponad 12%. Ogółem, byliśmy tego dnia najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w grupie komercyjnej – z wynikiem ponad 11% udziałów w rynku. Trzecia edycja Dnia Disneya w Polsacie była sukcesem!

(dane: Nielsen Audience Measurement)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *