Internet & Gry - Reklama

Kampania Ofeminin.pl i Forbes Women #NieCzekam107Lat ze wsparciem TikToka

Do kampanii społecznej #NieCzekam10Lat, którą zainicjowały Ofeminin.pl oraz Forbes Women dołączył TikTok. To pierwsza taka współpraca tej aplikacji z serwisami Ringier Axel Springer Polska. Celem akcji #nieczekam107lat jest budowanie świadomości problemu nierównych szans pomiędzy kobietami i mężczyznami, inspirowanie i edukowanie na rzecz ich wyrównywania w obszarze życia prywatnego i zawodowego. 

 

Coraz większa liczba konsumentów oczekuje od marek zaangażowania się w rozwiązywanie problemów społecznychwyjaśnia Olga Korolec, CMO i Sustainability Director Ringier Axel Springer Polska. Akcja #NieCzekam107Lat to głośny apel na rzecz równości kobiet i mężczyzn. W promocje właściwych postaw zaangażowaliśmy już wiele mediów i tym samym cieszy nas, że TikTok również do tego grona dołączył. Dzięki temu poszerzymy zasięg akcji oraz dotrzemy do bardziej zróżnicowanej grupy odbiorców – dodaje Olga Korolec.

Akcja społeczna #nieczekam107lat trwa od kwietnia 2021. Ideą projektu jest określenie ośmiu kluczowych nierówności. Każda z nich posiada swojego Ambasadora: Ewa Chodakowska – nierówność w przywództwie, Borys Szyc – nierówność w obowiązkach rodzicielskich, Margaret – nierówność w zarobkach, Mateusz Damięcki – nierówności w obowiązkach domowych, Lara Gessler – nierówności w dostępie do ochrony zdrowia, Michalina Grzesiak – nierówność w seksie, Kasia Mecinski – nierówność w dostępie do technologii i  Odeta Moro – nierówność w pracy.  W ramach akcji powstał spot z udziałem influenceów oraz Landing Page: https://nieczekam107lat.ofeminin.pl/. Akcję wspierała kampania w social mediach, w radiu, w prasie oraz kampania online w mediach grupy Ringier Axel Springer Polska. Na swoich profilach na TikToku akcję będą też wspierać influencerzy: Mama i Werka, Psychologchorzewska, Instalekarz, Dr Nalewczyńska i Dawid Piątkowski.

– Projekt społeczny #nieczekam107lat już teraz wzbudził zainteresowanie wśród naszych rozpoznawalnych twórców. Bardzo cieszymy się, że możemy być częścią tej niezwykle ważnej dla nas wszystkich akcji, dzięki której mamy szansę zwrócić uwagę społeczności TikToka na problem nierówności płciowej w Polsce, by wprowadzać pozytywne i realne zmiany. Zachęcam wszystkich do dołączenia do naszej wspólnej akcji – wystarczy wejść na TikToka, nagrać wideo z hashtagiem #nieczekam107lat i zainspirować innych do działaniapowiedziała Paula Kornaszewska, Head of Operations Team, TikTok Polska.

Partnerami akcji są: UN Global Compact Network Polska, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, Fundacja Kosmos dla dziewczynek, ASHOKA oraz Sexed.pl.

Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii odpowiada Must Be Loud oraz dział marketingu Ringier Axel Springer Polska.

Więcej informacji: www.nieczekam107lat.ofeminin.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *