BadaniaMediaTVN Discovery Polska

TVN24 i “Fakty” TVN na czele w 2021 roku

TVN24 i “Fakty” TVN z doskonałymi wynikami oglądalności za 2021 rok. Jak pokazują badania Nielsen Television Audience Measurement, stacja informacyjna TVN24, należąca do TVN Grupa Discovery, w 2021 roku osiągnęła 5 procent udziału w rynku oraz 3,1 procent w grupie komercyjnej 16-49. Był to drugi najlepszy wynik w historii TVN24. Najchętniej oglądanym programem informacyjnym w kraju pozostają “Fakty” TVN, które w 2021 roku przyciągały średnio 22,1 procent ogólnej widowni (wyniki łączne dla emisji na TVN i TVN24 BiS).

 

TVN24 i “Fakty” TVN to liderzy rynku w swoich grupach. W 2021 roku telewizja TVN24 była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju, osiągając wynik 5 proc. widowni (kategoria powyżej 4. roku życia).

Na kolejnych miejscach znalazły się TVP Info (4 proc.) i Polsat News (1,8 proc.). Należy jednak pamiętać, że TVP Info to naziemna telewizja z 99,5-procentowym zasięgiem, a TVN24 dociera do ok. 60 proc. gospodarstw domowych.

W najważniejszej dla reklamodawców kategorii wiekowej 16-49 lat TVN24 także miała pozycję lidera, osiągając w 2021 roku 3,1 proc. rynku. Kolejne były TVP Info (1,7 proc.) oraz Polsat News (1,5 proc.).

 

 

“Fakty” TVN najchętniej oglądanym programem informacyjnym

“Fakty” TVN w 2021 roku były liderem wśród codziennych programów informacyjnych. Średni dzienny udział rynkowy “Faktów” wyniósł 22,1 proc. w kategorii ogólnej 4+. Na drugim miejscu znalazły się “Wiadomości” TVP z wynikiem 20,4 proc. Zestawienie zamykają “Wydarzenia” Polsatu z wynikiem 14,3 proc.

W grupie komercyjnej (16-49 lat) “Fakty” TVN w 2021 roku średnio osiągały 23 proc. rynku, przy 11,8 proc. udziału “Wiadomości” TVP oraz 16 proc. “Wydarzeń” Polsatu.

 

 

Wszystkie dane liczone łącznie dla jednoczesnych emisji poszczególnych serwisów informacyjnych (czyli “Fakty” z TVN i TVN24, “Wiadomości” z TVP1 i TVP Info oraz “Wydarzenia” z Polsatu i Polsatu News, ale bez Wydarzeń24 – start emisji programu tam od września).

 

Dane pochodzą od Nielsen Television Audience Measurement

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *