Junior Music przechodzi harmonizację opraw zgodną z nowymi standardami (wideo)
Od poniedziałku, 30 września, Junior Music wprowadza nowy logotyp i oprawę graficzną, co stanowi część harmonizacji opraw i dostosowania ich do najnowszych standardów. Jest to kolejny krok w realizacji długofalowej strategii Grupy MWE.
Nowa oprawa graficzna, stworzona przez Julię Hołyńską, wciąga widzów w pełen radości świat dziecięcych marzeń. Kolorowe scenki rodzajowe, zakończone humorem, współgrają z energiczną muzyką, tworząc przestrzeń, w której dzieci mogą uczyć się i bawić w jednym rytmie.
„Naszą ambicją jest, aby Junior Music nie tylko dostarczał rozrywkę, ale również pełnił rolę opiekunki i nauczyciela – oferując bogatą edukacyjną i rozrywkową ofertę programową, dzięki której rodzice mogą spokojnie zostawić swoje dzieci przed telewizorem” – mówi Karol Warda, wiceprezes MWE Networks. „To nie jednorazowa zmiana, ale kontynuacja naszej strategii harmonizowania opraw i dopasowywania ich do nowych standardów.”
W kolejnych krokach planujemy zmiany w doborze muzyki oraz wzmacnianie hitów programowych, takich jak Cocomelon czy GoBuster oraz nowości, które pojawią się już w listopadzie.
Oprawą Junior Music kierowała Anna Zawiślińska, dyrektor muzyczna kanałów Grupy MWE Networks.
“Nowa oprawa graficzna jest pierwszym krokiem w strategii zmian wprowadzanych na kanale Junior Music. Kolorowa, wesoła i bardzo dziecięca taka jak sam kanał i emitowana w nim muzyka. Mamy nadzieję, że wprowadzane nowości oraz przeboje z dziecięcych playlist przypadną naszym milusińskim do gustu i będą się doskonale bawić w rytm Junior Music”
foto,źródło. MWE Networks