Internet & Gry - Reklama

Interia Extra: startuje nowa kampania wizerunkowa portalu (wideo)

Interia Extra bez ograniczeń. Oferta premium osią nowej kampanii wizerunkowej portalu. Interia jest w niej prezentowana jako źródło jakościowego i nowoczesnego dziennikarstwa tworzonego przez topowych autorów w Polsce (m.in. Piotra Witwickiego, Katarzynę Zdanowicz i Przemysława Białkowskiego). Tylko ważne tematy, wciągające dyskusje i komentarze najbardziej opiniotwórczych redakcji na świecie. Kampania Interii startuje 7 listopada.

 

Nowa kampania Interii, wykorzystując elementy platformy komunikacyjnej „Pomiędzy”, pokazuje bogatą ofertę premium portalu oraz jego rolę w kształtowaniu opinii internautów na najważniejsze wydarzenia, zjawiska oraz trendy w Polsce i na świecie. Według badań Mediapanelu portal i serwisy Grupy Polsat – Interia odwiedziło w październiku 20,8 mln realnych użytkowników (RU).

Interia jest blisko tego, co bliskie Tobie. Przez cały tydzień „tu i teraz” zapewnia użytkownikom materiały premium o różnorodnej tematyce – od polityki, biznesu i sportu po rozrywkę, ekologię i lifestyle. Jej ofertę tworzą topowi dziennikarze Polsatu i Interii oraz wybitni eksperci.

Autorzy podcastów i programów video (m.in Piotr Witwicki, Katarzyna Zdanowicz, Alicja Resich, Przemysław Białkowski, Robert Gwiazdowski i Tomasz Lejman) rozmawiają w Interii z wyjątkowymi gośćmi na tematy, obok których nie da się przejść obojętnie. A jej felietoniści (m.in. Jarosław Kuisz, Yola Czaderska – Hayek, Przemysław Szubartowicz, Cezary Michalski, Rafał Woś, Wiktor Świetlik i Piotr Zaremba) zaskakują odważnymi opiniami.

 

 

Portal co weekend przygotowuje nowe wydanie Tygodnika Interii oraz w ramach cyklu „Interia Bliżej Świata” dzieli się prognozami i komentarzami prosto z najważniejszych redakcji na świecie (The Washington Post, The Guardian, The Economist, The Observer, The Spectator, Le Monde i El Pais).

Spot reklamowy, który jest częścią kampanii portalu, będzie emitowany w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus oraz Internecie. Za pomysł kreatywny oraz jego realizację odpowiadają dział marketingu Interii i Telewizji Polsat oraz dom produkcyjny TFP.

foto,źródło. Interia 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *