BadaniaMediaTVP

Jesienne sukcesy programów TVP

Jesienią rośnie widownia programów emitowanych na antenach Telewizji Polskiej. „Pytanie na śniadanie” kontynuuje dobrą passę rozpoczętą już w poprzednim tygodniu. Zarówno w poniedziałek, 25 listopada, jak i we wtorek, 26 listopada było najliczniej oglądanym formatem w porannym paśmie. W minionym tygodniu przez 4 dni – od wtorku do piątku wygrywało z konkurencją w grupie 4+. Wysoką widownię zgromadził poniedziałkowy spektakl Teatru Telewizji, który znalazł się na drugim miejscu wśród premier teatralnych jesiennego sezonu TTV. Wczoraj, w rankingu anten, pierwsze miejsce z udziałem 7,4% zajęła TVP2, a w TOP10 programów dnia 6 tytułów należy do TVP.

 

W poniedziałek „Pytanie na śniadanie” wygrało z konkurencją we wszystkich grupach widzów, zarówno pod względem widowni, jak i udziałów w rynku. Program prowadzony przez Joannę Górską i Roberta Stockingera w momencie najwyższej oglądalności zgromadził prawie 400 tys. widzów. W grupie wszystkich widzów poranny format Dwójki obejrzało średnio prawie 300 tys. osób, co pozwoliło uzyskać 7,6% udziału w rynku. Program uzyskał przewagę nad konkurencją również w grupach widzów 16-59 i 16-49.

Wczorajsze wydanie porannego formatu Dwójki – prowadzone przez Beatę Tadlę i Tomasza Tylickiego pokonało konkurencję w grupie 4+. Program w momencie najwyższej oglądalności obejrzało ponad 400 tys. widzów, a średnia widownia to – tak jak w poniedziałek – 300 tys. W tym miesiącu najwyższą widownię „Pytanie na śniadanie” zgromadziło w sobotę, 23 listopada. Tego dnia program obejrzało blisko 400 tys. widzów, co przełożyło się na 7,1% udziału pasma w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów.

Sukces odniosła kolejna poniedziałkowa premiera Teatru Telewizji. Przedstawienie „Miłość” w reżyserii Błażeja Peszka zaprezentowane w TVP1 obejrzało ponad 300 tys. widzów, przy udziale 2,7% w rynku.

Mecenasem Teatru Telewizji jest Orlen S.A.

foto,źródło. TVP

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *