One Audio – nowy produkt reklamowy Grupy Eurozet
Z początkiem grudnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowy produkt reklamowy typu digital audio o nazwie One Audio. To innowacyjna forma zakupu reklamy audio, umożliwiająca emisję spotów reklamowych kierowanych do słuchaczy radia w streamie online.
One Audio pozwala na precyzyjne targetowanie przekazu reklamowego do odbiorców. Zaawansowana technologia umożliwia dynamiczną podmianę wybranych elementów w streamie na reklamę online, tworząc nowe możliwości komunikacyjne. Oferowany produkt daje markom elastyczne, innowacyjne rozwiązanie, które pozwala skutecznie docierać do szerokiej grupy odbiorców w cyfrowym świecie audio w sposób spójny i kompleksowy.
Jako Grupa Eurozet, jedna z największych wydawców audio w Polsce, dążymy do osiągnięcia synergii między różnymi kanałami, urządzeniami i formatami, by zapewnić jak najlepsze doświadczenie zarówno użytkownikom, jak i reklamodawcom. One Audio to platforma, która odpowiada na najnowsze potrzeby marek i trendy rynkowe. W naszej ofercie posiadamy streamy z pełnym adreplacementem, dzięki czemu zapewniamy szeroki zasięg i częstotliwość kontaktu z przekazem. Emitujemy reklamy nie tylko w naszych serwisach z odtwarzaczem radiowym, ale również na zewnętrznych platformach, takich jak Open FM. – mówi Maciej Moszczyński dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.
Platforma One Audio korzysta ze sprawdzonych rozwiązań dostarczanych przez firmę Triton Digital – światowego lidera technologii i usług dla branży cyfrowego audio, podcastów i radia. Firma jest częścią koncertu iHeartMedia – numeru 1 w branży audio w Stanach Zjednoczonych, posiadającego i obsługującego ponad 860 stacji radiowych.
Rozwój cyfrowego audio jest jednym ze strategicznych priorytetów Grupy Eurozet. Po wielu miesiącach testów i przygotowań wspólnie z firmą Triton Digital wypracowaliśmy produkt dla reklamodawców o najwyższej jakości i bardzo zaawansowany technologicznie. Jednocześnie mocno poszerzyliśmy zasięg audio i ofertę programową skrojoną do najszerszej grupy odbiorców. Cieszymy się, że możemy wspólnie z naszym partnerem rozwijać rynek audio w Polsce, który dynamicznie rośnie. Już 63 proc. Polaków w wieku 15-75 lat, deklaruje słuchanie radia, muzyki lub podcastów w Internecie, to ponad 18,5 mln odbiorców cyfrowego audio* – mówi Marcin Kowalczyk, dyrektor zarządzający obszaru online w Grupie Eurozet.
One Audio wyróżnia się na rynku nie tylko różnorodnością propozycji audio, w tym szeroką ofertą programową Grupy Eurozetu dla wszystkich grup wiekowych, technologią i zasięgiem, ale przede wszystkim jakością. Warto również podkreślić bardzo wysoki poziom odsłuchań spotów. W tym przypadku wskaźnik LTR, czyli pełnego odtworzeń reklam audio, wynosi 97 proc.
*Źródło: TGI, Kantar Polska, korzystanie z mediów, 01-06.2024
foto,źródło. Grupa Eurozet