Polecane

Music Box Group wprowadza na polski rynek cztery kanały muzyczne

Music Box Group zapowiada rozszerzenie swojej oferty o trzy nowe muzyczne kanały premium – Music Box Hits, Music Box Dance oraz Music Box Sexy – które będą nadawane na czeskich koncesjach. Dołączą one do już istniejącego Music Box Classic. Wszystkie cztery kanały będą dostępne w Polsce już w październiku. Ich programy opierają się na bibliotece ponad 20,000 teledysków zremasterowanych do jakości Full HD, zapewniając najwyższą jakość obrazu i dźwięku.

 

„Nad uruchomieniem naszych nowych kanałów zaczęliśmy pracować jeszcze wiosną, kiedy o planach MTV nie było jeszcze wiadomo publicznie. Od początku naszym celem było nie stworzenie czegoś „na szybko” czy „zamiast”, lecz przygotowanie projektu na najwyższym poziomie – zarówno pod względem selekcji muzycznej, jak i jakości treści. Uważam, że udało nam się stworzyć ofertę, która zrobi konkurencję na międzynarodowym rynku” podkreśla Sergiusz Kobel, Dyrektor Zarządzający Music Box Group.

Nowe kanały Music Box

Music Box to najstarsza marka telewizji muzycznej w Europie – powstała w 1984 roku w Wielkiej Brytanii, wcześniej niż MTV Europe (1987), MCM we Francji (1989), VIVA w Niemczech (1993) czy VH1 UK (1994).

Nowe stacje będą nadawane przez spółkę zarejestrowaną w Czechach, utworzoną przez Music Box Group w maju br. Strategicznym partnerem technicznym została firma AMERNET. Ekskluzywnym dystrybutorem w Polsce jest MediaSpurs.

Produkcja kanałów opiera się na bibliotece ponad 20 000 teledysków w jakości Full HD. Każdy klip, pierwotnie nagrany w SD, został zremasterowany w autorskiej technologii Music Box Group, aby zapewnić nieporównywalną jakość obrazu i dźwięku na nowoczesnych telewizorach.

Wszystkie kanały mają nowoczesną identyfikację graficzną w jednolitej stylistyce, z indywidualną kolorystyką podkreślającą ich charakter. Repertuar i playlisty są układane przez doświadczonych ekspertów muzycznych, co gwarantuje spójność i unikalny profil każdej stacji.

Music Box Hits – Best New Music!

 

 

Kanał dla widzów w wieku 20–49 lat. Prezentuje największe hity z aktualnych list przebojów oraz najgorętsze światowe i europejskie premiery. Dynamiczna playlista pozwala być na bieżąco z trendami muzycznymi.

Music Box Dance – Feel The Beat!

 

 

Kanał z wyselekcjonowanymi teledyskami muzyki tanecznej i elektronicznej – od klasycznych klubowych brzmień po najnowsze produkcje najlepszych DJ-ów świata. Na antenie pojawią się także unikatowe wideoklipy odzyskane z archiwalnych nośników Betacam i zremasterowane w jakości Full HD.

Music Box Sexy – Where Music Is Sexy

 

 

Format unikatowy w skali globalnej, prezentujący teledyski o wysmakowanej, zmysłowej estetyce i wyjątkowych walorach wizualnych. Łączy nowoczesny glamour z energią gorących rytmów, kierując ofertę do widzów ceniących styl, elegancję i odważne podejście do muzycznej oprawy.

Music Box Classic – Timeless pop, iconic rock!

 

 

Stacja prezentuje największe przeboje pop i rock z lat 80., 90. i 2000. W przeciwieństwie do stacji skupiających się na każdej dekadzie osobno, koncentruje się na ponadczasowych hitach dobranych do gustów widzów w wieku 35–59 lat Istotnym walorem kanału jest duża różnorodność muzyczna i mała powtarzalność playlisty.

„Music Box Classic już świetnie się sprawdza na kilku rynkach. Ostatnio z sukcesem zadebiutował na największej niemieckiej platformie WAIPU.TV, docierając do 2 milionów abonentów. Kanał był przyjęty po prostu fantastycznie – nie spodziewaliśmy się, że dostaniemy aż tyle pozytywnych wiadomości od naszych nowych niemieckich widzów” – mówi Sergiusz Kobel.

Dystrybucja w Polsce

Za wprowadzenie kanałów Music Box na polski rynek odpowiada MediaSpurs – agencja specjalizująca się w reprezentowaniu międzynarodowych projektów medialnych. Oferta Music Box uzupełni dotychczasowe portfolio agencji, obejmujące kanały m.in. dziecięce, rozrywkowe i informacyjne. Projekt w Polsce poprowadzi Martyna Dobrzańska, Head of Partnerships w MediaSpurs.

 

 

„Kanały tematyczne Music Box nie tylko precyzyjnie wpisują się w aktualne potrzeby rynku – dają zupełnie nowe doświadczenie odbioru muzyki na nowoczesnych telewizorach, dzięki ekskluzywnej jakości teledysków i szczegółowej selekcji repertuaru. Martyna Dobrzańska przez lata pracowała przy kanałach muzycznych, więc to także powrót do dobrze znanego segmentu. Cieszymy się, że możemy wspierać ich rozwój w Polsce”mówi Łukasz Wysocki, Managing Director w MediaSpurs.

„Naszym celem jest obecność w ofertach wiodących operatorów w Polsce i w regionie. MediaSpurs ma doświadczenie i sieć kontaktów, które pozwolą nam skutecznie budować obecność kanałów Music Box na konkurencyjnym rynku” – dodaje Sergiusz Kobel.

foto, źródło. Music Box Group

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *