„TVP. Otwórz się na więcej”. Rusza jesienna kampania wizerunkowa TVP (wideo)
Telewizja Polska wchodzi w jesień 2025 roku z nowym spotem wizerunkowym, kontynuując konsekwentnie komunikację pod hasłem „TVP. Otwórz się na więcej”. Po wiosennej odsłonie kampanii, która spotkała się z bardzo dobrym odbiorem widzów, teraz TVP w jeszcze bardziej emocjonalny sposób pokazuje, że jest blisko ludzi – w ich codziennych doświadczeniach, wyjątkowych chwilach i wspomnieniach, które budują poczucie wspólnoty.
– Spot jesienny podkreśla rolę Telewizji Polskiej jako medium, które jest obecne zarówno w codziennych przeżyciach widzów, jak i w najważniejszych wydarzeniach kulturalnych w kraju.
– Bohaterami kampanii są aktorzy i twórcy najważniejszych produkcji TVP – zarówno tych, które od lat cieszą się popularnością, jak i nowych seriali, przygotowanych na jesienny sezon.
– Wspólnym mianownikiem kampanii jest hasło „Otwórz się na…”, które zachęca do odkrywania emocji, pasji i wartości płynących z oferty TVP.
Jesień pełna emocji i wspólnych chwil
Jesienny spot to opowieść o tym, co ważne w życiu każdego człowieka. Momenty przepełnione radością, wzruszeniem i emocjami, w których odbija się zarówno zwykła codzienność, jak i wielkie wydarzenia ostatnich miesięcy, które miały miejsce w Telewizji Polskiej – m.in. koncert hip-hopowy na 62. Krajowym Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu czy energetyczny Open’er. Telewizja Polska podkreśla tym samym, że jest nie tylko towarzyszem dnia powszedniego, ale także partnerem w przeżywaniu wydarzeń, które zapisują się w pamięci widzów.
Gwiazdy i nowe produkcje w centrum kampanii
W spocie pojawiają się aktorzy i twórcy najważniejszych produkcji TVP – zarówno tych, które od lat cieszą się sympatią widzów, jak i zupełnie premierowych propozycji, przygotowanych na jesień, takich jak nowy sezon „Rodzinki.pl”, „Drelich” czy „Czarna śmierć”.
Całość spaja temat przewodni „Otwórz się na…” – na wspomnienia, miłość, spotkania, radość, nowe perspektywy czy pasje. Spot pokazuje, że TVP nie tylko oferuje świetne produkcje telewizyjne, ale przede wszystkim towarzyszy widzom w codziennych, życiowych sprawach i momentach, które definiują ich życie. Jego motywem muzycznym został premierowy utwór Wiktorii Kidy „Po blady świt”.
Wizja TVP na jesień 2025
– Jesienna odsłona naszej kampanii to zaproszenie, by otworzyć się na emocje, wartości i doświadczenia, które tworzą wspólnotę widzów Telewizji Polskiej. Chcemy pokazać, że jesteśmy blisko ludzi – w ich codzienności, ale też w wielkich wydarzeniach, które razem przeżywamy. Spot łączy różne światy: od powrotów kultowych seriali, przez emocje sportowe i muzyczne, aż po zupełnie nowe produkcje. Chcemy, aby widzowie zobaczyli w nim nie tylko gwiazdy i programy, ale przede wszystkim siebie – mówi Marcin Gudowicz, dyrektor Biura Reklamy i Marketingu TVP.
Za koncepcję kampanii oraz realizację spotu odpowiada Biuro Reklamy i Marketingu TVP. Reżyserem produkcji jest Armin Kurasz.
foto, źródło. TVP
