Media

CNN przedstawia “Seasons” – nowy program poświęcony globalnym trendom, wpływom i innowacjom

We wrześniu tego roku premierę ma zupełnie nowy cykl CNN zatytułowany Seasons. Jest on poświęcony zmieniającym się trendom, które kształtują globalną kulturę w zakresie mody, podróży, gastronomii, technologii, designu i sztuki.

 

Autorzy programu podążają tropem najbardziej pożądanych przedmiotów i doświadczeń. Zaglądają za kulisy pracy marek, aby zrozumieć tworzących je ludzi, kunszt, innowacyjność i strategię stojącą za produktami i najpopularniejszymi atrakcjami.

Od psychodelicznego pop-artu po wielowiekowe rzemiosło tkackie wykorzystywane przez luksusowe domy mody – seria rozpoczyna się od zgłębienia tego, w jaki sposób japońska wyobraźnia kulturowa nieustannie fascynuje świat, łącząc innowacyjność z tradycją, ekskluzywność z codziennym pięknem.

Aby głębiej poznać te historie, widzowie mogą obejrzeć 30-minutowy odcinek programu Seasons, który będzie miał swoją premierę 6 września w CNN International.

W pierwszym odcinku, prowadzonym przez japońską modelkę i dyrektor kreatywną Hikari Mori,
widzowie mogą zajrzeć do surrealistycznego umysłu Takashiego Murakamiego. Program oferuje wgląd do tokijskiej pracowni artysty, który przygotowuje się do nowej wystawy w Seulu, i pokazuje, jak japońska popkultura wyznacza kierunki rozwoju sztuki, mody i designu. Hikari pokazuje też
ponadczasową elegancję tradycyjnych rzemieślników tekstylnych i wyjaśnia, jak wyjątkowa estetyka
Japonii wpłynęła na globalną kulturę. Ważnym punktem odcinka są odwiedzimy w restauracjach
dostępnych wyłącznie za rekomendacją oraz objaśnienie starożytnych rytuałów herbacianych. W
centrum uwagi znajduje się pokaz głębokiego szacunku dla sztuki, opowiadania historii i wyjątkowej
zdolności łączenia przeszłości z przyszłością w Japonii.

Ellana Lee, starsza wiceprezes grupy, dyrektor generalna CNN na region Azji i Pacyfiku oraz globalna szefowa produkcji w CNN, mówi: „Od ekskluzywnych kolaboracji i undergroundowych ruchów po wciągające doświadczenia i viralowe formaty – Seasons uchwyciło to, co obecnie budzi największy oddźwięk. Nie chodzi tu tylko o luksus – chodzi o zmieniające się gusta pokolenia, które ponad wszystko ceni sobie wyjątkowość, aktualność i historię. Dzięki podsumowaniu trendów, które ogarnęły świat, widzowie mogą być na bieżąco z tym, co jest obecnie na topie. Hikari Mori jest idealną prowadzącą pierwszego odcinka Seasons, bo wnosi do narracji pasję i autorytet, a dzięki współpracy z globalnymi markami jest mocno związana zarówno z kulturą Japonii, jak i sektorem dóbr luksusowych”.

Hikari Mori mówi: „Głęboko inspiruje mnie świadomość i docenianie pór roku oraz to, jak bardzo kształtują one kulturę i tradycję. W Japonii pory roku zajmują centralne miejsce w życiu codziennym – czy to w sztuce haiku, kulturze kulinarnej, kolorach i tkaninach, czy też w doborze materiałów. Wiele rytuałów i tradycji tego kraju pozostaje ściśle związanych z rytmem świata przyrody. Wierzę, że w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie możemy nauczyć się żyć bardziej świadomie, obserwując, jak japońscy rzemieślnicy tworzą w harmonii z cyklami pór roku. To dla mnie zaszczyt prowadzić pierwszy odcinek programu CNN Seasons, dzieląc się tym ponadczasowym połączeniem między naturą, kulturą i kreatywnością”.

Treści cyfrowe i społecznościowe dotyczące programu Seasons będą często publikowane, aby
informować widzów o najnowszych światowych trendach. W drugim odcinku programu, który zostanie wyemitowany w grudniu, uwaga skupi się na Europie, a nowym gospodarzem będzie Wielka Brytania. Więcej informacji można znaleźć na stronie cnn.com/seasons.

foto, źródło. CNN International

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *