BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Świetne wyniki “The Floor” po pierwszym tygodniu emisji

Od tego teleturnieju nie sposób się oderwać! Nowy sezon programu “The Floor” wystartował 1 września i nieustannie przyciąga przed ekrany wielbicieli emocjonującej rozrywki. Od emisji pierwszego odcinka format jest w swoim paśmie wiceliderem pod względem oglądalności w grupach komercyjnych.

 

“The Floor” wyróżnia się szybkim tempem i emocjonującą rywalizacją. Widzowie pokochali program za barwnych uczestników, prawdziwe emocje towarzyszące grze i charyzmatycznego prowadzącego.

W swoim paśmie teleturniej jest wiceliderem w grupach komercyjnych wśród widzów w wieku 20-54 i 16-49, co zapewnia 9,1% oraz 9,2% udziału w rynku. Najwięcej, bo prawie milion widzów, zgromadził trzeci odcinek. Zasięg tego odcinka wyniósł ponad 1,6 miliona widzów.

Nowy sezon “The Floor” można oglądać od poniedziałku do czwartku o 20:55 na antenie TVN.

foto, źródło. TVN Warner Bros. Discovery Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *