BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Wtorkowe wieczory należą do Kuby Wojewódzkiego! Program ponownie wygrywa z konkurencją

Kuba Wojewódzki po raz kolejny udowadnia, że nie wyszedł z mody! Jego autorski talk-show z ponad 10% udziałem w rynku nie tylko dominuje swoje pasmo, ale też pokazuje, że program jest nadal jednym z najchętniej wybieranych programów rozrywkowych w Polsce.

 

Nowy sezon „Kuby Wojewódzkiego” wystartował na początku września i już od pierwszych odcinków potwierdził, że widzowie nadal kochają jego błyskotliwą i zaczepną formułę. Najnowsza odsłona programu zdeklasowała konkurencję, osiągając średnio 10,6% udziału w grupie komercyjnej (20–54) po pierwszych trzech tygodniach emisji. Średnia oglądalność wynosi niemal 540 tys. widzów w grupie ogólnej (4+) oraz ponad 283 tys. w grupie komercyjnej (20–54).

Wyniki poszczególnych odcinków od startu jesiennej ramówki*:

 

 

*grupa komercyjna 20-54

„Kuba Wojewódzki” jest również liderem w swoim paśmie emisji (22:40–23:40). W tym czasie TVN osiąga 10,3% udziału w grupie komercyjnej (20–54) oraz 8,4% w grupie ogólnej (4+), wyprzedzając konkurencję – kolejna stacja na podium zanotowała jedynie 6,5% udziału w grupie 20–54.

Po każdym odcinku widzowie mogą liczyć na dodatkowe emocje dzięki formatowi „Kuba Wojewódzki. Extra” dostępnym w serwisie Player – zawierającym ekskluzywne materiały nieemitowane w telewizji. Oba tytuły znajdują się w czołówce najchętniej oglądanych produkcji w serwisie Player, a także w serwisie HBO Max, gdzie „Kuba Wojewódzki” również plasuje się wśród najpopularniejszych pozycji.

Najnowszy odcinek już we wtorek, 23 września. Na kanapie gospodarza zasiądą Katarzyna Herman, Bartłomiej Topa oraz Kasia Lins.

foto, źródło. TVN Warner Bros. Discovery Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *