Zakupy w drogeriach Super-Pharm już dostępne w aplikacji Bolt Food
Od niedawna klienci Bolt Food w Polsce mogą zamawiać ulubione produkty z drogerii Super-Pharm. Na początek współpraca obejmie 15 lokalizacji w Warszawie, jednak sieci mają plany na poszerzanie współpracy. Z okazji startu współpracy w aplikacji Bolt Food, klienci mogą skorzystać z darmowej dostawy i nawet do 60% zniżki na wybrane produkty.
Na start w aplikacji znajdzie się 15 stołecznych lokalizacji marki, a z czasem dojdzie kolejnych kilkadziesiąt w całej Polsce. Klienci Bolt Food mogą składać zamówienia w godzinach od 9:00-21:00 oraz planować dostawę ulubionych produktów drogeryjnych z 72-godzinnym wyprzedzeniem. Z okazji dołączenia drogerii Super-Pharm do aplikacji Bolt Food klienci mogą skorzystać z darmowej dostawy i nawet do 60% zniżki na wybrane produkty.
Aby zamówić produkty z oferty Super-Pharm, klienci, którzy nie mają jeszcze aplikacji Bolt Food, powinni ją pobrać i założyć konto. W kolejnym kroku mogą przejść do sekcji Sklepy na stronie głównej Bolt Food. Wybierając markę Super-Pharm lub wyszukując ją w pasku wyszukiwania, klienci będą mogli zamówić produkty z jej oferty. Zamówienia można składać i opłacać w standardowy sposób tj. środkami z Salda Bolt, kartą kredytową/ debetową lub BLIKiem.
Dzięki aplikacji Bolt Food klienci Super-Pharm mają dostęp do ulubionych produktów z dostawą w nawet do 30 minut.
– Dołączenie Super-Pharm do aplikacji Bolt Food w Polsce pozwala nam zapewnić klientom jeszcze większy wybór. Nasi klienci mogą od teraz zamówić produkty beauty, które już doskonale znają i lubią, z wygodną dostawą pod same drzwi w 30 minut. Jednocześnie Super-Pharm zyskuje dostęp do naszej aplikacji, co pozwoli sieci poszerzyć grupę klientów. Cieszymy się, że możemy wspierać szerszy ekosystem usług związanych z zakupami i artykułami codziennego użytku, oszczędzając cenny czas członków lokalnej społeczności – mówi Łukasz Turczyński, Senior General Manager, Bolt Food w Polsce.
– Misją Super-Pharm jest inspirowanie do życia, które jest zdrowsze i piękniejsze. Tę obietnicę realizujemy każdego dnia, a teraz, dzięki partnerstwu z Bolt, przenosimy ją na zupełnie nowy poziom. Chcemy być bliżej naszych klientów, dokładnie wtedy, gdy nas potrzebują. Dlatego oddajemy w ich ręce możliwość ekspresowej dostawy – ulubiony dermokosmetyk, viralowe perfumy arabskie czy kosmetyki koreańskie mogą znaleźć się pod ich drzwiami nawet w 30 minut. To nie tylko ogromne ułatwienie dla naszych stałych klientów, ale także zaproszenie dla wszystkich, którzy żyją w biegu i cenią rozwiązania ‘tu i teraz’. Łącząc naszą ekspertyzę w dziedzinie zdrowia i urody z technologiczną siłą Bolt, sprawiamy, że dbanie o siebie staje się prostsze niż kiedykolwiek – mówi Monika Kolaszyńska CEO Super-Pharm.
Bolt Food jest dostępny w Polsce od 2020 roku i oferuje usługi dostaw jedzenia oraz artykułów codziennego użytku w dziesięciu miastach. Usługi dostawcze wspierają misję Bolt, ponieważ ekosystem gastronomiczny jest fundamentem miast, w których ludzie chcą mieszkać.
foto, źródło. Bolt
