Media

DAZN mianuje Rebeccę McCloy na stanowisko nowego dyrektora handlowego grupy

DAZN, wiodąca globalna platforma rozrywki sportowej, powołała Rebeccę McCloy na stanowisko dyrektora handlowego grupy. Firma kontynuuje przyspieszanie wzrostu poprzez nabywanie i odnawianie praw do transmisji wydarzeń sportowych oraz inne inicjatywy komercyjne.

 

Od listopada McCloy będzie nadzorować globalne prawa i przejęcia w firmie, współpracując z lokalnymi zespołami w celu stymulowania wzrostu biznesu za pomocą inicjatyw komercyjnych zwiększających zaangażowanie fanów.

McCloy dołącza do niej z australijskiej grupy Foxtel należącej do DAZN, gdzie przez ostatnie 12 lat kierowała pozyskiwaniem treści komercyjnych i nawiązywaniem partnerstw dla firmy. Podczas swojej pracy w Foxtel Group przyczyniła się do umocnienia pozycji firmy jako australijskiego centrum sportu, oferując ponad 50 największych krajowych i międzynarodowych transmisji sportowych dla czterech milionów abonentów.

Marc Watson, obecny dyrektor handlowy DAZN, obejmie nowo utworzone stanowisko, wspierając Shaya Segeva, prezesa DAZN Group, w kilku strategicznych projektach dla całej firmy. Watson dołączył do DAZN w 2023 roku w ramach przejęcia Eleven Sports przez grupę, gdzie pełnił funkcję prezesa i współzałożyciela. Od tego czasu odegrał kluczową rolę w kształtowaniu naszej globalnej strategii praw i reklamy oraz kierowaniu  zespołem ds. praw i reklamy.

Shay Segev, dyrektor generalny DAZN Group, powiedział: „Rebecca cieszy się dużym uznaniem w światowym środowisku sportowym, odgrywając wiodącą rolę w pozyskiwaniu australijskich i międzynarodowych kontraktów handlowych dla Foxtel Group, umacniając jej pozycję lidera w dziedzinie sportu w Australii. Jej doświadczenie będzie cenne w dalszym rozwoju DAZN jako globalnego centrum sportu”.

Rebecca powiedziała: „Cieszę się, że dołączam do DAZN. To ogromna szansa, aby przyczynić się do realizacji globalnych ambicji grupy. Nie mogę się doczekać współpracy z Shay i zespołami rynkowymi DAZN w zakresie praw sportowych i możliwości komercyjnych, które zwiększą sprzedaż i zaangażowanie klientów oraz zapewnią wyjątkową wartość kibicom i partnerom”.

foto, źródło. DAZN 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *