DAZN mianuje Rebeccę McCloy na stanowisko nowego dyrektora handlowego grupy
DAZN, wiodąca globalna platforma rozrywki sportowej, powołała Rebeccę McCloy na stanowisko dyrektora handlowego grupy. Firma kontynuuje przyspieszanie wzrostu poprzez nabywanie i odnawianie praw do transmisji wydarzeń sportowych oraz inne inicjatywy komercyjne.
Od listopada McCloy będzie nadzorować globalne prawa i przejęcia w firmie, współpracując z lokalnymi zespołami w celu stymulowania wzrostu biznesu za pomocą inicjatyw komercyjnych zwiększających zaangażowanie fanów.
McCloy dołącza do niej z australijskiej grupy Foxtel należącej do DAZN, gdzie przez ostatnie 12 lat kierowała pozyskiwaniem treści komercyjnych i nawiązywaniem partnerstw dla firmy. Podczas swojej pracy w Foxtel Group przyczyniła się do umocnienia pozycji firmy jako australijskiego centrum sportu, oferując ponad 50 największych krajowych i międzynarodowych transmisji sportowych dla czterech milionów abonentów.
Marc Watson, obecny dyrektor handlowy DAZN, obejmie nowo utworzone stanowisko, wspierając Shaya Segeva, prezesa DAZN Group, w kilku strategicznych projektach dla całej firmy. Watson dołączył do DAZN w 2023 roku w ramach przejęcia Eleven Sports przez grupę, gdzie pełnił funkcję prezesa i współzałożyciela. Od tego czasu odegrał kluczową rolę w kształtowaniu naszej globalnej strategii praw i reklamy oraz kierowaniu zespołem ds. praw i reklamy.
Shay Segev, dyrektor generalny DAZN Group, powiedział: „Rebecca cieszy się dużym uznaniem w światowym środowisku sportowym, odgrywając wiodącą rolę w pozyskiwaniu australijskich i międzynarodowych kontraktów handlowych dla Foxtel Group, umacniając jej pozycję lidera w dziedzinie sportu w Australii. Jej doświadczenie będzie cenne w dalszym rozwoju DAZN jako globalnego centrum sportu”.
Rebecca powiedziała: „Cieszę się, że dołączam do DAZN. To ogromna szansa, aby przyczynić się do realizacji globalnych ambicji grupy. Nie mogę się doczekać współpracy z Shay i zespołami rynkowymi DAZN w zakresie praw sportowych i możliwości komercyjnych, które zwiększą sprzedaż i zaangażowanie klientów oraz zapewnią wyjątkową wartość kibicom i partnerom”.
foto, źródło. DAZN
