Radio

Audytorium17 nowym członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska

Audytorium17 nowym członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska. Zarząd IAA Polska przyjął do swego grona Grupę Radiową Audytorium17.
 
– Cieszę, że Audytorium17 jest w szeregach Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska, łączy Nas zbieżne spojrzenie na jakość rynku marketingowego i reklamowego w Polsce. Popieramy inicjatywy, które IAA Polska chce przeprowadzić w najbliższym czasie oraz te które już trwają, np. takie jak: Dobre praktyki audytu mediowego.mówi, Prezes Zarządu Audytorium17, Paweł Paluch IAA Polska to jedyna organizacja z branży reklamowej, która zauważyła pilną potrzebę wprowadzenia zmian na polskim rynku reklamy. Dla Audytorium17 priorytetem są zmiany w metodologii badań słuchalności Radio Track i wprowadzenie bardziej wiarygodnych badań pasywnych. Powołanie Organizacji kontroli rynku reklamowego, której członkami byliby przedstawiciele całej branży reklamowej, wzorem rozwiązań światowych i europejskich, jak również zwiększenie roli marketerów i poprawienie efektywności wydatków reklamowych.dodaje Paweł Paluch.
IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r. i jest jedyną organizacją w naszym kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej: reklamodawców, agencje reklamowe, domy mediowe i media. Priorytetowym zadaniem Stowarzyszenia jest dbałość o to, by głos polskiej branży marketingowej był obecny
i szanowany w debacie publicznej. W tym celu Stowarzyszenie podejmuje działania na rzecz rozszerzenia swobody komunikowania się producentów i konsumentów, wpływa na kształt
i jakość regulacji dotyczących całej branży marketingowej, kształtuje wizerunek reklamy odpowiedzialnej społecznie i etycznej.
Audytorium17 to przedstawiciel nie tylko 17-stu Regionalnych Rozgłośni Polskiego Radia w dziedzinie zakupu czasu reklamowego i planowania kampanii reklamowych, ale także 6-ciu wyspecjalizowanych programów lokalnych, tzw. anten miejskich i 3 stacji nadających wyłącznie w technologii DAB+. Nasze anteny miejskie to: Radio Free Lublin, MC Radio Poznań, RAM Wrocław, Radio Zielona Góra, Radio Gorzów, Radio Słupsk. Audytorium17 reprezentuje promocyjnie i reklamowo wszystkie Regionalne Rozgłośnie Polskiego Radia, które jako grupa radiowa mają zasięg ogólnopolski, zachowując cały czas swój indywidualny, regionalny charakter. 92 nadajniki naziemne (FM) stacji regionalnych ulokowane w całej Polsce zapewniają najlepszy radiowy zasięg techniczny, co sprawia, że Regionalne Rozgłośnie obejmują swoim zasięgiem, nie tylko województwo w którym nadają, lecz również część terytorium województw ościennych. Audytorium17 trafia do ponad 36 milinów Polaków. Jest największą siecią radiową w Polsce.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *