Internet & Gry - Reklama

Łukasz Neska z nagrodą Dyrektora Marketingu 2017

18 grudnia zostały przyznane nagrody w konkursie Dyrektor Marketingu 2017. W kategorii Sales & Marketing Excellence – Master of E-commerce Marketing zwycięzcą został Łukasz Neska, vice president eSky Group.
 
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2017 prowadzony jest od 7 lat. Do rywalizacji można zgłaszać się zespołowo i indywidualnie, aby zdobyć nagrodę w jednej z kilku kategorii, w tym: Wyjątkowa Efektywność Marketingowa, Sales & Marketing Excellence czy Osobowość Marketingu. Do finału tegorocznej edycji konkursu zakwalifikowało 30 przedstawicieli firm m.in. z branży finansowej, FMCG, meblarskiej czy turystycznej. Łukasz Neska, vice president eSky Group otrzymał nagrodę MASTER OF E-COMMERCE MARKETING 2017 w kategorii Sales & Marketing Excellence.
Łukasz Neska z Grupą eSky związany jest od 2008 roku. Obecnie odpowiada za całość działań marketingowych i sprzedażowych dla całej grupy na 21 rynkach, kierując czterdziestoosobowym, międzynarodowym zespołem. Ponadto, do obszarów jego kompetencji należy zarządzenie customer service – wielokanałową obsługą klienta wykorzystującą nowe narzędzia m.in. czaty na stronie, WhatsApp czy obsługę na Facebooku. Kieruje także działem Big Data zajmującym się revenue management, machine learning i optymalizacją działań.
Do osiągnięć Łukasza Neski można zaliczyć opracowanie wraz z zespołem eSky wysoko ocenianej i wielokrotnie nagradzanej aplikacji mobilnej, z której miesięcznie korzysta ponad 2 mln osób. Wprowadził także firmę na 21 zagranicznych rynków na 3 kontynentach. W rejonie CEE firma osiągnęła pozycję lidera, a w Ameryce Południowej jest wiceliderem rynku. Dbając o rozwój produktów, przyczynił się do ich dywersyfikacji i zwiększenia obrotów, wprowadzając m.in. oparty o własną technologie produkt Lot + Hotel, który umożliwia użytkownikom dokonanie rezerwacji zarówno lotu, jak i hotelu lub innego obiektu noclegowego w trakcie jednego procesu zakupowego. Efektem tych działań jest wzrost przychodów całej grupy. W 2016 roku Grupa zrealizowała TTV (Total Transaction Value) o wartości ponad 1 mld zł osiągając przychody na poziomie 123 mln zł i wynik EBITDA na poziomie 14,5 mln zł. W pierwszej połowie 2017 roku liczba zawartych transakcji rezerwacji podróży przeprowadzonych w serwisach Grupy eSky wyniosła 1,15 mln, osiągając wynik EBIDTA na poziomie 15 mln zł.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *