Media

Maciej Bral dyrektorem generalnym Fox Networks Group w Europie Środkowej

W dniu dzisiejszym przedstawiciele Fox Networks Group (FNG) ogłosili, że Maciej Bral objął stanowisko dyrektora generalnego FNG w Europie Środkowej.
 

 
Maciej Bral będzie odpowiedzialny za rozwój, realizację oraz komunikację strategicznych celów wszystkich spółek Fox Networks Group (FNG) oraz National Geographic Partners (NGP) w regionie Europy Środkowej, czyli w Polsce, Czechach, Rumunii, na Słowacji i na Węgrzech i będzie pracować w Warszawie. Pracę na nowym stanowisku rozpoczął 1 marca i będzie podlegać Carlosowi Ortedze, wiceprezesowi FNG w Europie Środkowo-Wschodniej.
„Nieustannie rozwijamy działalność w Europie Środkowej, a Maciej wnosi do naszej firmy niezwykle cenne, zróżnicowane doświadczenie, które pozwoli mu szybko wejść w nową rolę i uzyskać błyskawiczne efekty. Bardzo cieszymy się, że dołączy do naszego zespołu, aby kierować spółką FNG w Europie Środkowej” powiedział Carlos Ortega, wiceprezes FNG w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Maciej Bral pracuje w branży od ponad 20 lat. Ostatnio pracował w The Walt Disney Company, gdzie m.in. pełnił w londyńskim biurze obowiązki dyrektora generalnego Disney Channels w regionie rynków wschodzących (EM), jak i Europy Środkowo-Wschodniej. W czasie wieloletniej pracy w firmie The Walt Disney Company kierował kluczowymi projektami, m.in. uruchomieniem odkodowanego kanału Disney Channel w Turcji, rebrandingiem kanału Jetix oraz ekspansją Disneya na wszystkich rynkach, za które był odpowiedzialny.
„Fox Networks Group posiada w swoim portfolio wyjątkowe marki telewizyjne, które mają ogromny wpływ na rynek i publiczność na całym świecie. Bardzo się cieszę, że będę częścią ich dalszej ekspansji na rynkach Europy Środkowej, które charakteryzują się ogromną dynamiką wzrostu i mają duży potencjał” powiedział Maciej Bral, dyrektor generalny FNG w Europie Środkowej.
Fox Networks Group w Europie Środkowej ma w swoim portfelu sześć marek kanałów telewizyjnych o zróżnicowanym profilu dostępnych w pięciu krajach: w Polsce, na Węgrzech, w Rumunii, Czechach i na Słowacji. W ofercie spółki znajdują się płatne kanały telewizji: FOX, FOX Comedy, National Geographic, Nat Geo People, Nat Geo Wild i Baby TV.
FNG Europe & Africa jest dystrybutorem 154 kanałów emitowanych przez 25 oddziałów w 58 krajach, w tym tak znanych marek, jak FOX, FOX Sports i National Geographic. Programy nadawane przez FNG Europe & Africa są oglądane przez ponad 250 milionów widzów, czyli 40 procent ludności regionu, w 150 milionach gospodarstw domowych, co daje spółce pozycję regionalnego lidera w obszarze rozrywki, programów popularnonaukowych i sportowych.*

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *