Bogatsza oferta dla klienta, jeszcze szybszy internet oraz inwestycje w sieć światłowodową
Dzięki usłudze stałego dostępu do telewizyjnej rozrywki na platformie Horizon, jeszcze wyższej prędkości Internetu oraz rozbudowie sieci światłowodowej w pierwszym kwartale 2018 roku UPC Polska wzmocniła swoją pozycję lidera rynku. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 33 800 rok do roku, osiągając poziom 2 989 300.
Główne wydarzenia I kwartału:
-
Dalsze wzmacnianie oferty dzięki podwyższeniu średniej prędkości Internetu, z którego korzystają klienci ze 100 Mb/s na koniec 2017 roku do 130 Mb/s.
-
Zwiększanie satysfakcji klientów potwierdzone Gwiazdą Jakości Obsługi Klienta oraz rekordowym wskaźnikiem zadowolenia (rNPS) w styczniu.
-
Umocnienie naszej pozycji rynkowej dzięki wzrostowi liczby usług o 33 800 rok do roku oraz ponad 530 000 użytkowników platformy Horizon.
-
Przyspieszenie wzrostu w sektorze B2B dzięki wzbogaceniu oferty zaawansowanych rozwiązań dla dużych firm, w tym nowej usługi w portfolio – Carrier Ethernet 2.0.
-
Nieprzerwany rozwój naszej sieci światłowodowej – 21 600 nowych gospodarstw w zasięgu.
W pierwszym kwartale zbliżyliśmy się jeszcze bardziej do 3 milionów usług (RGU), wzmacniając tym samym naszą pozycję rynkową. Zapewniliśmy naszym klientom jeszcze lepszą ofertę, dzięki kolejnemu przyśpieszeniu prędkości internetu, dzięki czemu średnia z jakiej obecnie korzystają wzrosła do 130 Mb/s ze 100 Mb/s w poprzednim kwartale. To wszystko, wsparte przeprowadzonym we wrześniu 2017 roku rebrandingiem, było efektem ogromnego wysiłku całego zespołu UPC Polska i przyczyniło się do osiągnięcia przez nas rekordowo wysokiego wskaźnika satysfakcji klienta oraz realizacji naszej ambicji, jaką jest umacnianie pozycji marki numer jeden na rynku szybkiego Internetu i telewizyjnej rozrywki.
ROBERT REDELEANU, PREZES UPC POLSKA
Na koniec I kw. 2018, 1 432 600 klientów UPC Polska korzystało z 2 989 300 usług (RGU):
Najlepszy Internet i rozrywka oraz nowa odsłona marki zwiększyły liczbę sprzedanych usług
Ciągłe zwiększanie satysfakcji klientów
Jeszcze szybszy wzrost w sektorze B2B
Dalszy rozwój sieci
* RGU – Revenue Generating Unit, czyli liczba sprzedanych usług