Canal+ Family – nowy kanał w ofercie Premium TV
Od 1 lipca 2020 roku stacja Canal+ Family znajdzie się w ofercie Premium TV Biura Reklamy TVN Media.
Od drugiej połowy 2020 roku TVN Media będzie reprezentować handlowo stację Canal+ Family z portfolio Platformy CANAL+. Czas reklamowy stacji będzie dostępny w zakresie sprzedaży spotowej oraz sponsoringowej.
Canal+ Family to 24-godzinny kanał premium obejmujący specjalne pasma dla całej rodziny. W ramówce znajduje się bogata oferta seriali i filmów familijnych, animowanych filmów dla dzieci oraz przyrodniczych filmów dokumentalnych.
Udział stacji w pierwszych pięciu miesiącach br. wyniósł 0,09% SHR (W16-49). Dodatkowym atutem z punktu widzenia dotarcia do grup o wysokim potencjale zakupowym jest duży odsetek widzów stacji CANAL+ FAMILY dysponujących wysokim dochodem. Stanowią oni aż 78% widowni kanału.
Premium TV jest częścią Biura Reklamy TVN Media. Oferta Premium TV obejmuje 57 kanałów telewizyjnych, których udział w oglądalności w 2019 r. wyniósł 27,3% SHR w grupie A16-49.
DANE: NAM, I-V 2020, SHR% W16-49, ADH% Total TV, I-XII 2019, SHR% A16-49.