BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

“Dzień Dobry TVN” wygrywa z konkurencją!

26 sierpnia powróciły codzienne wydania “Dzień Dobry TVN”. Do grona prowadzących dołączył Maciej Dowbor, a co tydzień szeregi redakcji zasila nowa osobowość świata kultury, sportu, życia publicznego, by wcielić się w rolę reportera, prezentera pogody, kucharza, współprowadzącego. Widzowie entuzjastycznie zareagowali na zmiany w programie, co zapewniło “Dzień Dobry TVN” pozycję lidera pod względem oglądalności. Świetny start zaliczyły również pozostałe pozycje jesiennej ramówki grupy TVN Warner Bros. Discovery.

 

Tydzień od rozpoczęcia nowego sezonu “Dzień Dobry TVN” utrzymuje pozycję lidera pod względem oglądalności wśród programów porannych. Wydania od poniedziałku do piątku oglądało średnio 250 tysięcy widzów, co przełożyło się na 6,6% w grupie ogólnej, 7% w grupie 16-49 oraz 7,8% w grupie 20-54. W weekendy “Dzień Dobry TVN” pozostawił konkurencję daleko w tyle. Program oglądało prawie 400 tysięcy widzów. Przełożyło się to na wynik 7,7% w grupie ogólnej, 10,9% w grupie 16-49 oraz 11% w grupie 20-54.

Doskonałe wyniki odnotowały również premierowe odcinki programów rozrywkowych. Telenowela dokumentalna “B&B Love” zajęła pozycję wicelidera oglądalności w swoim paśmie i lidera w grupach 16-49 i 20-54. Pierwszy odcinek programu “Azja Express” obejrzało ponad 660 tysięcy widzów, co dało pozycję lidera w grupie 16-49 i 20-54 oraz trzecie miejsce pod względem oglądalności wśród wszystkich widzów. Nowy odcinek “Masterchefa” był drugą najchętniej oglądaną pozycją wśród wszystkich widzów oraz pierwszą w grupach 16-49 oraz 20-54. Względem ubiegłego roku program podniósł udziały o 18,10% w grupie 16-49 oraz o 16,71% w grupie 20-54.

foto,źródło. TVN Warner Bros. Discovery Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *