HONOR odkrywa magię! Intensywna kampania marketingowa marki HONOR w Polsce
Do 5 maja potrwa kampania marketingowa HONOR z okazji premiery nowych urządzeń z serii Magic 2024, w której skład wchodzą smartfony HONOR Magic6 Pro, HONOR Magic V2 oraz HONOR Magic6 Lite. Jej głównym celem jest poszerzenie świadomości marki wśród polskich konsumentów, a także przedstawienie magicznych funkcji urządzeń. Kampania 360 marki obejmuje szerokie kanały komunikacji, takie jak telewizja, działania OOH, DOOH oraz Citylight, jak również kanały PR oraz Digital, w szczególności social media i YouTube.
Odkryj magię
W ciągu ostatniego miesiąca HONOR przeprowadził w Polsce kompleksową kampanię, w której skład wchodziły działania PR, content marketing, reklamy telewizyjne, cyfrowe, zewnętrzne oraz komunikacja w mediach społecznościowych. Wszystkie jej aspekty skupiają się wokół hasła „Odkryj Magię”, które jest bezpośrednim nawiązaniem do wprowadzonych ostatnio do sprzedaży modeli smartfonów. W ten sposób marka chce zachęcić do sprawdzenia potencjału najnowszych urządzeń, które są napędzane przez magię nowoczesnych technologii. Pomagają one użytkownikom w codziennym życiu i ułatwiają korzystanie ze smartfonów. Celem kampanii jest zainspirowanie użytkowników do kreatywności, spontaniczności oraz odkrywania magicznych aspektów życia, które mogą zostać uchwycone za pomocą najnowszych rozwiązań w zakresie sztucznej inteligencji wszechobecnej w aparatach HONOR. Magia w końcu nie istnieje, dopóki jej nie doświadczymy, co odkrywamy w konkretnych momentach naszego życia.
Wyjątkowa premiera
Wśród tegorocznych premier z serii Magic 2024 znalazły się 3 nowe smartfony – najsmuklejszy, składany smartfon HONOR Magic V2, flagowy HONOR Magic6 Pro oraz budżetowy HONOR Magic6 Lite. Kampania rozpoczęła się w połowie marca, kiedy do mediów zaczęły trafiać materiały związane z nowymi produktami, a w social mediach marki pojawiło się wielkie odliczanie do premiery. Miała ona miejsce 4 kwietnia, a już dzień później do sprzedaży trafiły nowe urządzenia i wystartowała pełna kampania 360.
Premiery nowych urządzeń były wspierane przez intensywne działania PR – począwszy od targów MWC w Barcelonie, a skończywszy na polskim evencie premierowym, który odbył się w imponujących wnętrzach warszawskiego Muzeum Historii Polski. Podczas wydarzenia goście mieli okazję zapoznać się nie tylko z nowymi smartfonami, ale także wysłuchać interesującego panelu dyskusyjnego o połączeniu technologii, sztuki i designu z udziałem autorytetów z polskich i zagranicznych uczelni – dr hab. Aleksandry Przegalińskiej, dr. Tomka Rygalika oraz dr hab. Maryny Tomaszewskiej.
Inspiracją do jego powstania była współpraca marki HONOR ze znanym studiem projektowym Porsche Design. Premierze towarzyszyły również liczne recenzje nowych urządzeń, które zostały docenione przez polskie media technologiczne i zyskały wiele wyróżnień.
Intensywna kampania OOH
Materiały promujące nowe smartfony z serii HONOR Magic 2024 mogą zobaczyć m.in. mieszkańcy Warszawy. Reklamy znalazły się na przystankach komunikacji miejskiej oraz banerach, których łączna liczba wyniosła 300 lokalizacji w mieście. Kampania OOH składa się z wielkoformatowych powierzchni takich, jak chociażby nośnik premium Intercontinental w Warszawie, formatów Digital OOH w wielu miastach w całej Polsce, oraz intensywnych nośników Citylight.
Pozostałe kanały
Oprócz tego, działania marki HONOR przez cały czas trwania kampanii są widoczne w serwisach digitalowych, takich jak między innymi YouTube, gdzie istnieje duży potencjał na budowania świadomości marki.
„Polska jest niezwykle ważnym rynkiem dla marki HONOR. Jest to jeden z niewielu krajów w całej Europie, gdzie inwestycje marki w lokalny rynek były tak zintensyfikowane w ostatnim czasie. Ostatni miesiąc poświęciliśmy na wzmożone działania 360’, dzięki którym chcieliśmy wzmocnić naszą pozycję wśród użytkowników, a także zbudować silną rozpoznawalność marki. Nasze najnowsze urządzenia, z ich magicznymi funkcjami stale przyciągają zainteresowanie kolejnych konsumentów i mediów. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników kampanii i już wkrótce można spodziewać się kolejnych, równie intensywnych działań przy okazji nadchodzących premier” – powiedziała Magdalena Chodkiewicz, PR & SM Communication Manager w Honor Polska.
Smartfon HONOR Magic6 Pro trafił do sprzedaży w cenie 5999 zł w ofercie na start sprzedaży w zestawie z tabletem HONOR Pad 8. Za składanego HONOR Magic V2 zapłacimy natomiast 8999 zł w zestawie z tabletem HONOR Pad 9. Promocja jest dostępna do 28 kwietnia lub do wyczerpania zapasów.
Więcej informacji na temat urządzeń marki HONOR można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej: https://www.honor.com/pl/
foto,źródło. HONOR