Internet & Gry - Reklama

Zespół The Cardigans oficjalnie na TikToku!

Legendarny szwedzki pop-rockowy zespół The Cardigans oficjalnie dołącza do TikToka! Grupa powstała w 1992 roku i choć minęło niemal 20 lat od ostatniej premiery ich materiału, to ich muzyka wciąż nie traci na popularności i cieszy kolejne pokolenia fanów na całym świecie.

 

The Cardigans zdobyli sławę w 1996 roku po tym, jak utwór „Lovefool” pojawił się w filmie „Romeo i Julia” Baza Luhrmanna. Od tamtej pory ich piosenki stały się nieodłącznym elementem popkultury. Do najlepszych przykładów można zaliczyć m.in. scenę z popularnego sitcomu „The Office”, w której Jim Halpert i Andy Bernard śpiewają wspomniany hit, czy też występ zespołu w kultowym serialu „Beverly Hills 90210”. Utwory grupy The Cardigans doczekały się też licznych coverów, a wśród artystów, którzy podjęli się tego zadania, znaleźli się m.in. Justin Bieber i Kelly Clarkson. Z kolei w tym roku Sabrina Carpenter wykorzystała sampel piosenki „Lovefool” podczas występu na festiwalu Coachella ze swoim hitem „Feather”, udowadniając tym samym, że chwytliwa popowa piosenka szwedzkiej grupy doskonale przetrwała próbę czasu.

Zespół z Niną Persson, Peterem Svenssonem, Larsem-Olofem Johanssonem, Bengtem Lagerbergiem i Magnusem Sveningssonem w składzie będzie udostępniał społeczności TikToka ekskluzywne treści i niepublikowane dotąd materiały. W ramach hashtagu #BehindtheSong, fani będą mogli poznać również osobiste spojrzenie artystów na ich twórczość oraz ciekawostki na temat największych przebojów.

The Cardigans już teraz są hitem TikToka – utwór „Lovefool” został wykorzystany w ponad 667 000 filmów, a twórcy używali tej piosenki do zaprezentowania treści dotyczących różnych tematów, które kochają – od anime, aż po… świat grzybów. Społeczność TikToka z radością powitała zespół na platformie – ich pierwszy film zdobył już ponad pół miliona polubień i 16 milionów wyświetleń, a liczba ta wciąż rośnie!

Jest coś magicznego w tym, że nasza muzyka sprzed dekad znajduje nowych odbiorców na TikToku. Niesamowita jest również możliwość interakcji z tymi fanami, którzy nie mieli okazji być z nami podczas premiery. To wspaniały sposób na połączenie przeszłości z teraźniejszością. komentuje zespół, pytany o swoją obecność na TikToku.

Społeczność TikToka uwielbia The Cardigans. Już kilka pierwszych filmów sprawiło, że użytkownicy zapragnęli dowiedzieć się więcej o swoich ulubionych piosenkach – wielu z nich odkryło ich muzykę właśnie na platformie. To świadczy o ponadczasowym charakterze twórczości The Cardigans i cieszę się, że teraz nasza społeczność ma szansę nawiązać kontakt z zespołem, który zdefiniował swoją epokę. dodaje Farhad Zand, Head of Music Partnerships Europe w TikToku.

Z okazji swojego debiutu na TikToku, The Cardigans opublikowali również oficjalną playlistę, na której znalazły się ich najbardziej kultowe utwory. Wkrótce przekonamy się, jak użytkownicy wykorzystają te dźwięki. Od teraz fani mogą śledzić @TheCardigans na TikToku, co pozwoli im obserwować od kulis ich niezwykłą karierę oraz da unikalne spojrzenie na muzykę, która zapewniła grupie popularność trwającą już niemal trzy dekady!

Aby śledzić The Cardigans na TikToku, wystarczy pobrać aplikację za pośrednictwem Apple App StoreGoogle Play lub Amazon.

foto,źródło. TikTok

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *