10 listopada premiera nowej oprawy „Pytania na Śniadanie”

TVP coraz nowocześniejsza i atrakcyjniejsza, 10 listopada premiera nowej oprawy „Pytania na Śniadanie”. To kolejna zmiana w wyglądzie programów Telewizji Polskiej, za którą odpowiada Agencja Kreacji Oprawy i Reklamy.

[AdSense-A]

 

– Zależy nam na uatrakcyjnieniu i unowocześnieniu przekazu. „PnŚ” podbiło serca widzów, wygrywamy z konkurencją contentem i jakością programu. Teraz nadszedł czas na wyciągnięcie kolejnych asów z rękawa, a właśnie nimi jest nowa oprawa, która wpłynie na jakość ale także możliwości realizacyjne programu. Z pewnością uatrakcyjni ona audycje i przyciągnie kolejnych widzów. W tym wypadku nie możemy mówić, że „PnŚ” stara się naśladować konkurencję, to my wyznaczamy trendy, za którymi będą podążali inni. – mówi dyrektor Agencji Kreacji Oprawy i Reklamy, Katarzyna Sroczyńska – Adamiak. Telewizja Polska rozbudowuje Dział kreacji. Efektem tych działań jest nowa oprawa „PnŚ” stworzona przez nowy zespół TVP. 

[AdSense-B]

– Sercem Agencji Oprawy ma być kreacja, ten dział będzie rozbudowywany tak, by mógł podejmować się jak największych wyzwań. Moją ambicją jest, żeby kreacja stała się jedną z wizytówek TVPdodała Katarzyna Sroczyńska-Adamiak. W ostatnim czasie do AKOIR dołączyły kolejne osoby: Paweł Górka – grafik, Agata Tyszka – grafik, Mariusz Pietrzak – grafik, Waldemar Kompała – fotograf, Tomasz Klimek – producent, Justyna Kozłowska Domagała – kierownik działu kreacji.

Nowa oprawa „Pytania na Śniadanie” i TVP Info to nie jedyne projekty, nad którymi pracowała AKOiR. W najbliższym czasie zmiany przejdą TVP Historia, a także „Wiadomości”.

[AdSense-C]

Premiera nowej oprawy „Pytania na Śniadanie” w sobotę 10 listopada w TVP2


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *