BadaniaMediaTVP

100. urodziny Papieża Jana Pawła II widzowie spędzili z TVP

W dniu urodzin Ojca Świętego największym zainteresowaniem cieszył się koncert „Santo Subito – Prorok naszych czasów”, „Słowo Papieża Franciszka do Polaków w 100. rocznicę urodzin Jana Pawła II” oraz transmisja „Godziny Miłosierdzia i Koronki do Miłosierdzia Bożego”. Tego dnia Jedynka była liderem dnia wśród wszystkich stacji telewizyjnych.

 

 

Transmitowane 18 maja na antenach: TVP1, TVP INFO i TVP Polonia „Słowo Papieża Franciszka do Polaków w 100. rocznicę urodzin Jana Pawła II” według danych Nielsen Audience Measurement obejrzało łącznie 2,7 mln widzów (udziały 19,9%).

Koncert „Santo Subito – Prorok naszych czasów” zgromadził łącznie na antenach: TVP1 i TVP Polonia 1,4 mln widzów (udziały 12,8%).

Transmitowaną na antenie TVP3 „Godzinę Miłosierdzia i Koronkę do Miłosierdzia Bożego” według NAM obejrzało średnio 455 tys. widzów (udziały 6,2%), natomiast według MOR ponad 1 mln osób.

18 maja TVP1 zanotowała udziały na poziomie 10%. Najpopularniejszym tytułem Jedynki według danych NAM było poniedziałkowe wydanie „Wiadomości”, które obejrzało średnio 2,3 mln widzów (udziały 17,3%). Dużym zainteresowaniem widzów cieszyła się również premiera spektaklu o drodze Karola Wojtyły do kapłaństwa „Powołanie”. Sztukę oglądało 841 tys. widzów (udziały 6%).

Bogatą ofertę programową na 100. urodziny Papieża Jana Pawła II przygotowały również kanały tematyczne Telewizji Polskiej. Największą widownię w TVP Historia zgromadził film biograficzny „Jan Paweł II”, który obejrzało ponad 148 tys. osób, natomiast w TVP Kultura najliczniej oglądany był dokument „Nasz profesor Papieżem”, który zobaczyło 65 tys. widzów.

NAM – Nielsen Audience Measurement
MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *