MediaTVN Discovery Polska

„Uwaga!” z szansą na kolejny światowy sukces!

Program interwencyjny „Uwaga!” grupy TVN Discovery Polska trafił do ścisłego grona finalistów w międzynarodowym konkursie PR Daily’s Digital Marketing & Social Media Awards za projekt „Thousands of Stories About One News Item’s Hashtag #tematdlauwagi”. Przyznanie nagród odbędzie się już za miesiąc.

 

 

 

Najpopularniejszy program interwencyjny w Polsce ponownie został doceniony! Tym razem przez jury IX edycji PR Daily’s Digital Marketing & Social Media Awards. Projekt „Thousands of Stories About One News Item’s Hashtag #tematdlauwagi” jest nominowany do nagrody głównej w kategorii Social Listening and Real-Time Response. Eksperci podkreślają innowacyjność inicjatywy, dużą empatię jej twórców oraz zaangażowanie społeczności lokalnych w pozyskiwaniu ważnych i potrzebnych tematów.

Projekt #tematdlauwagi wystartował w połowie 2015 r. W ramach niego internauci publikują w mediach społecznościowych posty i komentują publiczne wpisy, używając ww. hashtaga. Pozwala to redakcji „Uwagi!” na bieżąco monitorować sieć i doraźnie reagować na pojawiające się zgłoszenia propozycji tematów reportaży. W ubiegłym roku z kolei, na oficjalnej stronie programu zadebiutowała zakładka #tematdlauwagi, gdzie można zobaczyć mapę wpisów internautów, artykuły oraz materiały, które powstały dzięki hashtagowemu zgłoszeniu.

Od początku akcji internauci użyli #tematdlauwagi ponad 300 tys., co przekłada się na fantastyczny wynik – dzięki zaangażowaniu ludzi w projekt, dziś aż ¼ emitowanych miesięcznie reportaży „Uwagi!” jest inspirowana właśnie przez widzów. Warto także dodać, że od tego czasu wzrosła aż o 45 proc. popularność oficjalnej strony internetowej, a liczba nowych użytkowników cały czas rośnie!

PR Daily’s Digital Marketing & Social Media Awards to prestiżowy, międzynarodowy konkurs organizowany od 2011 r. przez Ragan Communications – lidera szkoleń dla specjalistów w dziedzinie komunikacji korporacyjnej, public relations, mediów społecznościowych oraz zarządzania. – Świat cyfrowy jest przepełniony treścią i ciągle się zmienia. Potrzeba innowacyjnego, kreatywnego i dobrze zaplanowanego podejścia oraz niezwykle utalentowanych i wykwalifikowanych specjalistów, aby wyróżnić się ponad ten szum – napisali organizatorzy PR Daily’s, ogłaszając listę finalistów i zapowiadając, że zwycięzców poznamy w sierpniu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *