MediaPolecane

Zmiana konta płatności w Cyfrowym Polsacie

Cyfrowy Polsat informuje Abonentów, iż z dniem 15 lipca zmianie uległ numer konta bankowego przeznaczony do wpłat za usługi Cyfrowego Polsatu.

 

 

Cyfrowy Polsat prosi o dokonywanie wpłat na nowy numer konta, który można sprawdzić w zakładce Płatności.

Ewentualnie poprzez kontakt z infolinią. Numer telefonu do Centrum Obsługi Klienta to: 222 127 222 lub 699 002 222 oraz: 801 08 08 08 (telefony stacjonarne).

Wpłaty realizowane za pośrednictwem ICOK zostaną zaksięgowane na zaktualizowany numer konta.

9 komentarzy do “Zmiana konta płatności w Cyfrowym Polsacie

  • ogromne problemy z podaniem nowego konta rozmowa 15 minut nic nie dala konsultant nie podal nowego konta platnosci moze warto w koncu zrezygnowac z firmy ktora puszcza sto razy te same programy

    Odpowiedz
  • masz racje ja też zrezygnowałam z dalszej współpracy z firmą od której niczego nie można się dowiedzieć, poza przedłużeniem umowy .

    Odpowiedz
  • Ludzie , podajcie mi nowy numer konta. Pisałam wiadomość na icoku we wtorek ale cisza z odpowiedzią.

    Odpowiedz
  • Zakładka ”płatności” nie rozwija się, więc nie mogę wnieść opłaty. Pozdrowienia dla ICOK.

    Odpowiedz
  • Wpłata została dokonana w dniu 07.02.2021r, na wskazany nowy rachunek. Nadal przychodzą powiadomienia o błędnie przesłanej wpłacie (informacji-sms w dniu 09.02.2021r.)
    Mam pytanie – czy do wskazanego nr konta należy coś jeszcze dopisać . Wskazany rachunek na który została przesłana wpłata 37 1140 1560 2258 0001 2237 5191.
    Proszę o PILNĄ odpowiedź na emaila bądź na telefon 667775769.

    Odpowiedz
  • Pingback: Www.Icok.Cyfrowypolsat.Pl Zmiana Konta- icok.cyfrowypolsat.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *