Zmiana konta płatności w Cyfrowym Polsacie

Cyfrowy Polsat informuje Abonentów, iż z dniem 15 lipca zmianie uległ numer konta bankowego przeznaczony do wpłat za usługi Cyfrowego Polsatu.

 

 

Cyfrowy Polsat prosi o dokonywanie wpłat na nowy numer konta, który można sprawdzić w zakładce Płatności.

Ewentualnie poprzez kontakt z infolinią. Numer telefonu do Centrum Obsługi Klienta to: 222 127 222 lub 699 002 222 oraz: 801 08 08 08 (telefony stacjonarne).

Wpłaty realizowane za pośrednictwem ICOK zostaną zaksięgowane na zaktualizowany numer konta.

6 thoughts on “Zmiana konta płatności w Cyfrowym Polsacie

  • 25 sierpnia 2019 o 16:27
    Permalink

    ogromne problemy z podaniem nowego konta rozmowa 15 minut nic nie dala konsultant nie podal nowego konta platnosci moze warto w koncu zrezygnowac z firmy ktora puszcza sto razy te same programy

    Odpowiedz
  • 16 września 2019 o 19:15
    Permalink

    masz racje ja też zrezygnowałam z dalszej współpracy z firmą od której niczego nie można się dowiedzieć, poza przedłużeniem umowy .

    Odpowiedz
  • 27 września 2019 o 10:42
    Permalink

    Ludzie , podajcie mi nowy numer konta. Pisałam wiadomość na icoku we wtorek ale cisza z odpowiedzią.

    Odpowiedz
  • 28 września 2019 o 22:08
    Permalink

    Zakładka ”płatności” nie rozwija się, więc nie mogę wnieść opłaty. Pozdrowienia dla ICOK.

    Odpowiedz
    • 22 listopada 2019 o 18:23
      Permalink

      Proszę o podania aktualnego numeru konta

      Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *