Zmiana konta płatności w Cyfrowym Polsacie

Cyfrowy Polsat informuje Abonentów, iż z dniem 15 lipca zmianie uległ numer konta bankowego przeznaczony do wpłat za usługi Cyfrowego Polsatu.

 

 

Cyfrowy Polsat prosi o dokonywanie wpłat na nowy numer konta, który można sprawdzić w zakładce Płatności.

Ewentualnie poprzez kontakt z infolinią. Numer telefonu do Centrum Obsługi Klienta to: 222 127 222 lub 699 002 222 oraz: 801 08 08 08 (telefony stacjonarne).

Wpłaty realizowane za pośrednictwem ICOK zostaną zaksięgowane na zaktualizowany numer konta.


5 myśli na temat “Zmiana konta płatności w Cyfrowym Polsacie

  • 25 sierpnia 2019 o 16:27
    Permalink

    ogromne problemy z podaniem nowego konta rozmowa 15 minut nic nie dala konsultant nie podal nowego konta platnosci moze warto w koncu zrezygnowac z firmy ktora puszcza sto razy te same programy

    Odpowiedz
  • 16 września 2019 o 19:15
    Permalink

    masz racje ja też zrezygnowałam z dalszej współpracy z firmą od której niczego nie można się dowiedzieć, poza przedłużeniem umowy .

    Odpowiedz
  • 27 września 2019 o 10:42
    Permalink

    Ludzie , podajcie mi nowy numer konta. Pisałam wiadomość na icoku we wtorek ale cisza z odpowiedzią.

    Odpowiedz
  • 28 września 2019 o 22:08
    Permalink

    Zakładka ”płatności” nie rozwija się, więc nie mogę wnieść opłaty. Pozdrowienia dla ICOK.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *